Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

EntradaAutor: Roman » 04 set. 2014, 14:06

Copiant l'estil de l'RPG Day i per dinamitzar i ajudar a Gremi Lúdic a tenir més dinamisme (que el té) proposo una entrada al mes en què proposarem un TEMA i qui vulgui podrà explicar la seva i donar resposta, donant a conèixer nous jocs i fent entrar el cuquet dels jocs de taula.

Una entrada al mes dóna temps a rumiar les respostes, així que avant!

"Quin és el teu joc de taula preferit?"
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

EntradaAutor: Robert » 10 set. 2014, 02:53

Potser no és el que més m'agrada però és el joc de taula que tinc més cremat que és l'Arkham Horror. No sé quantes partides he fet però moltes. És un joc molt temàtic on un "Primigenio" es desperta a la ciutat d'Arkham i els jugadors hem de col·laborar per anar tancant els portals que es van obrint i lluitant contra les criatures que es colen.
Molts de components, taulell enorme, mil ampliacions,... Un ameritrash perfecte!!!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

EntradaAutor: Roman » 12 set. 2014, 13:38

Robert ha escrit:Potser no és el que més m'agrada però és el joc de taula que tinc més cremat que és l'Arkham Horror. No sé quantes partides he fet però moltes. És un joc molt temàtic on un "Primigenio" es desperta a la ciutat d'Arkham i els jugadors hem de col·laborar per anar tancant els portals que es van obrint i lluitant contra les criatures que es colen.
Molts de components, taulell enorme, mil ampliacions,... Un ameritrash perfecte!!!


És rejugable per si mateix o crida expansions a la segona partida?

Respecte a l'Eldritch Horror és molt diferent?
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

EntradaAutor: Robert » 12 set. 2014, 22:01

El bàsic de l'Arkham necessita del Dunwich al poc temps però amb els dos ja té mooolta vida.
El Eldritch és un Arkham més compacte. A mi m'agrada molt també, però no fa tan de temps que el tinc. Ara mateix recomanaria el Eldritch per a un novato.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

EntradaAutor: Scorpionking » 19 set. 2014, 13:20

Triar-ne un és difícil, es podrien comparar a la música, de vegades t'apetix una lenta i d'altres heavy.
No obstant, Eclipse sempre em diverteix i mai diria que no a una partida. Caylus també em xifla ( a dos o tres jugadors Nando, fes-me cas)
Un altre que agrada molt a tothom amb qui l'he provat és Castillos de Borgoña, i una de les espines que tinc clavades és amb el MIL (1049) un joc que m'agrada molt i que no puc jugar mai.

Ja no vos foto més la pallissa.
Robert, dis-me com m'instal·lo la barra de jocs jugats!!! ... no cambiarà molt sovint, però me fa goig.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Mes del joc de Taula #1- Joc preferit

EntradaAutor: Kokuoh » 11 oct. 2014, 10:37

Ufff... no sabria què dir. Trobo que és una mica complicat. El joc de taula que més he cremat, en diferència, és el Descent: Journeys in the Dark. A part d'aquest no hi ha cap altre al que hi hagi jugat amb regularitat excepte el Magic. Únicament ara, des de fa poques setmanes estic jugant amb bastant freqüència i molt de vici a un joc, el Street Fighter Deck Building. Però en quant es passi la "moda" tampoc n'hi ha cap al que "em mori" de ganes de jugar.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants