Mes del joc de Taula #2- La teua ludoteca ideal

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Mes del joc de Taula #2- La teua ludoteca ideal

EntradaAutor: Roman » 01 oct. 2014, 20:50

Incloent de 5 a 10 jocs de Taula quina seria la vostra ludoteca ideal? Jocs imprescindibles per a vosaltres i per què.

- Descent 2ª: Si tens ganes de jugar a rol però sense preparar partida és una opció molt divertida. (Té problemes amb el guardat si es vol conservar els elements d'una peça).

- Zombies! (Put and play): Jugar per jugar sense gaire esforç.

- Munchkin!: (Si em permeteu considerar-lo de taula): Molts de riures i puteria!

- HeroQuest: Per nostàlgia i perquè he jugat a molts pocs jocs suposo.

- Battlelore 2ª: Una batalla amb regles senzilles i que te manté en tensió.

-* X-Wing: l'incloc a la meua tot i que no crec que me'l compri pel fet d'haver de fer virgueries en el guardat i transport. Té figures que m'encanten i veient el joc em semblava molt interessant.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Mes del joc de Taula #2- La teua ludoteca ideal

EntradaAutor: Robert » 02 oct. 2014, 01:36

- X-Wing: El millor joc de miniatures de baixa escala pel seu sistema, és prou fàcil i complicat a la vegada.

- Arkham Horror: És el joc que més he jugat en diferència, potser el Eldritch millora certs aspectes, però encara hauria de fer moltes partides per a que el relegués totalment.

- Galactica Battlestar: Un bon joc de rols ocults que també li he fet moltes partides. Potser es fa una mica llarg però li perdonarem.

- Road Kill Rally: Un joc que vaig comprar de rebot de segona mà però que asegura diversió: intenta traslladar el Carmageddon, el joc d'atropellar gent i destruir vehicles.

- La resistència: Un partygame de rols ocults que també m'ha produit moltes risses.

- Lords of Waterdeep: He fet 4 partides i a cap m'he aborrit i a tothom li ha agradat. Un joc de col·locació de treballadors i de gestió de recursos molt ràpid i senzill que a més passa als Regnes Oblidats!

- Last Night on Earth: Si vols reviure una peli de zombies, aquest és el joc. Tòpics a matar.

- Andean Abyss: Pendent de provar però té un potencial brutal! Insurgència a Colombia, extorsions, droga, atacs aeris. Chávez pel mig...
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants