Zombicide

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Zombicide

EntradaAutor: Pep Blasco » 04 nov. 2014, 19:27

bones,

parlant amb Xavi de mora m'ha dit que, parlant des de la meva ignorància, han sortit o han de sortir uns "kits de torneo" de zombicide... es veu que a la gent que hi jugueu vos ha de sonar si o si. El cas és que si hi esteu interessats li podeu fer un truc.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Zombicide

EntradaAutor: Kokuoh » 05 nov. 2014, 01:00

Jo el tinc i hi jugo molt poc. No perquè no sigue un bon joc, tot el contrari, però no he trobat el moment d'explotar-lo. Crec que m'hauria de deixar el Magic... xDD

En tot cas, podria estar bé per fer algo diferent montar un torneig d'algun joc al qual no hi acostumem a jugar (sempre i quan no sigui un trunyo) i així també fem coses noves. Aquest de Zombicide podria ser una bona manera de posar-ho en pràctica, però faltaria vore si s'apunta prou gent.

Una última cosa, quin preu té i què inclou? (ho googlejaré també, però és per donar vidilla al fòrum :p).

Iep!! M'edito i em responc a mi mateix. Aquí deixo aquest enllaç amb tota la informació. De fet, tot el que he dit no serveix de gran cosa, perquè en realitat aquests kits no són per a fer tornejos, sinó per a muntar una mini-campanya que durit tota la nit i al final d'aquesta cada jugador es queda amb les miniatures d'un personatge miniatura (versió normal i versió zombi), la seva carta i un dau especial.

http://zombicide.com/es/gaming-night-kits

Bueno... tampoc és mala idea, però per a qui no tingui el Zombicide els "premis" no li molaran gens suposo.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Zombicide

EntradaAutor: bea » 05 nov. 2014, 07:44

Yo me animaria a jugar si organizais algo.
Avatar de l’usuari
bea
 
Entrades: 20
Membre des de: 14 oct. 2013, 14:31

Re: Zombicide

EntradaAutor: Robert » 05 nov. 2014, 12:36

A mi m'interessa. Ja ho organitzaria jo mateix.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Zombicide

EntradaAutor: Kokuoh » 05 nov. 2014, 15:14

Robert ha escrit:A mi m'interessa. Ja ho organitzaria jo mateix.


Pos ja en som dos. A vore si algú més s'apunta. Va, si fem la caixa entre 6 (sort serà que tinguem el joc tanta gent) ens sortirà ben barato.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants