Senyor Anells LCG

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Senyor Anells LCG

EntradaAutor: Kalesin » 28 gen. 2015, 11:50

Ja fa temps que tinc l'ull ficat al Senyor del Anells LCG, sobretot perque es pot jugar en solitari, aixi puc suplir el meu "mono" de Terra Mitjana inclús si estic sol.

Si heu jugat, opinions? Esta a la bilbioteca del gremi per probarlo? Algú faria partideta??? Val la pena el preu que val?

Hem tira una mica endarrere el fet que tingui tanta expansió i aventures (sembla que sigui un joc per atracar el moneder del jugador), i si es rejugable o no.

Moltes gràcies.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: Senyor Anells LCG

EntradaAutor: Kokuoh » 29 gen. 2015, 09:18

Bones, jo en sóc jugador. Tinc el bàsic i tota el primer cicle. És un joc que val realment la pena (al final tot va gustos, però). Inclòs jugant en solitari manté la tensió, no es fa aborrit i és força absorvent.

És un joc bàsicament a dos jugadors, però es pot jugar a 4 si tens prou cartes (dos caixes bàsiques, al menys). No em consta que ningú més el tingui al gremi, excepte joshuadresden, però té poca disponibilitat em temo.

Jo puc quedar de diumenge nit a dimecres nit (matins i tardes també, tot depenent del torn que faig al curro).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Senyor Anells LCG

EntradaAutor: Kalesin » 29 gen. 2015, 10:13

Gracies per la informació, veig que val la pena, si cal un dia ja quedarem (encara que a mi hem va ve tardes de divendres, dissabte o diumenge)

Ara t'envio privat amb el meu telefon per si algun dia podem quedar i ens avisem/parlem per whatsapp.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants