Jocs difícils de treure a taula

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Scorpionking » 08 abr. 2015, 10:36

Hola partícules infectes,

He pensat que es podria dedicar un dia al mes, a jugar a jocs de taula que per un motiu o altre són molt complicats de jugar. Jocs que són bons, però que tenen certes exigències que fan que mai surtin a taula. Se m'ocurreix per exemple el Brass, o Steam, o Clash of Cultures o Maria o Paths of Glory, A distant plain, etc,etc. Penso que són grans jocs però que difícilment jugarem si no ens ho proposem i ens mentalitzem.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Què us sembla? Algú es compromet?..... però de veritat, res de "sí que vindré" i después caca de la vaca. Busco homens en paraula, pels al pit i ascendència cimmeria
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Kokuoh » 08 abr. 2015, 16:51

Bones!

Per temàtica, jo provaria l'Steam i el Clash of Cultures. Però ja saps que si no quedem entre setmana, impossible.

Lo de marcar-ho un dia al mes, no sé, que ja sabem que aquesta mena de compromisos no agraden massa, però qui sap, no puc parlar per ningú jo :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Scorpionking » 08 abr. 2015, 18:00

Hola colega,

El Clash entre setmana és pràcticament impossible. Entre explicació i regles ens podem allargar a 3 hores i mitja o 4.
Amb Steam hi han possibilitats. El mínim de jugadors és 3, per tant, si algú més tingués interès podria intentar escapar-me entre setmana a l'acabar de currar.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Robert » 08 abr. 2015, 18:46

Path of glory? Pensava que no ho gastaves tu estes coses
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Scorpionking » 08 abr. 2015, 18:56

Robert ha escrit:Path of glory? Pensava que no ho gastaves tu estes coses


Bueno, era un exemple, a priori és massa llarg i complicat per a mi. L'he posat per a vore si engantxava més penya/Nando :mrgreen:
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Zodd » 08 abr. 2015, 22:05

Scorpionking ha escrit:
Robert ha escrit:Path of glory? Pensava que no ho gastaves tu estes coses


Bueno, era un exemple, a priori és massa llarg i complicat per a mi. L'he posat per a vore si engantxava més penya/Nando :mrgreen:



A mi també me molaria provar-lo, de fet és el que més m'atreu dels que has posat :D
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Ennekes » 09 abr. 2015, 00:27

A mi lo que me dol d'estos jocs no és lo no poder quedar un dia i jugar-los. Aixó, més tard o més d'hora surt la possibilitat. Lo problema que veig es que son jocs que volen varies partides per controlar-los una mica i disfrutar-los com cal. Pegar-me una currada de llegir normes (o escoltar-les) per després fer una partida i tornar el joc a l'armari...pues me costa.
Un Path of Glory, un Sword of Rome, Archipielago, Blackbeard i altres que tinc son d'aquesta classe. He jugat a coses similars i si només he de fer una partida per probar...pues me fa mandra.
Ara mateix me contento si aconseguim quedar i jugar a coses que m'atreguin, no cal que sigue jocs tan densos. Un hamsa, un tigris o dels últims que he jugat meus, un artifact, ja me valen.
Crec que lo bo seria veure que es consolida un grupet de gent que juga a jocs de taula i que li dedica temps...i això ara mateix no ho veig encara a l'associació. Ja sé que es va quedant i es van jugant jocs, i això m'agrada i ojala tingues temps per vindre i jugar-los, però també veig que son d'un tipus molt determinat que tampoc es lo que a mi més m'atreu.
Els jocs que planteja ScorpionKing son diferents i molt divergents del que ara es juga.
A mi em sembla bé la idea que es planteja i si puc m'apuntaré.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Jocs difícils de treure a taula

EntradaAutor: Charli » 16 abr. 2015, 12:26

Lo de Afganistan, pinta molt be encara que no recordo les regles ja, es un que tindriem que tornar a jugar pronte
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants