[Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

EntradaAutor: Kokuoh » 21 juny 2015, 08:51

Bones!!

He descobert aquest Kickstarter que està a punt d'acabar, li queden 3 dies. No ho he pogut resistir i m'hi he llençat de cap. Potser a algú també li interessi.

Es tracta d'un dungeon crawler cooperatiu que disposa també de misions per jugar exclusivament en solitari. La gràcia del joc és que és molt narratiu i les campanyes tenen diversos camins i diversos finals, depenent de les decisions que vas prenent o dels objectius que vas complint (o que deixes de complir) durant les missions. A més, també inclourà el llibre de les aventures i una versió audio-llibre a través d'una APP per a android i Iphone, que vindrà subtitolada al castellà.

Com que aconseguiran arribar a l'objectiu que s'havien proposat, ja està confirmat de què hi haurà traducció al castellà de tot el material a través de descàrrega per internet, però han anunciat que intentaran treure-ho en físic si els surt viable econòmicament. Com podreu comprovar hi ha molt de material amb el pledge (només n'hi ha un). L'aportació té un preu de 100 dòlars i el material extra desbloquejat fins ara té un valor aproximat de 250 dòlars.

https://www.kickstarter.com/projects/su ... ng/middara

Imatge
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

EntradaAutor: Ennekes » 21 juny 2015, 12:04

Esta molt bé! Jo no me'l pillare. Primera el preu, i segona és un tipo de joc que no em va tant com per tindren tants com ja en tinc :D . Però s'ha de reconèixer que fa molt bona pinta.
Cada cop apareixen més jocs en anglés que ofereixen traducció al castellà o la possibilitat d'obtindre'l en castellà a partir de cert nivell de compres...no entenc com les editorials d'aquí no en prenen nota. :(
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

EntradaAutor: Kokuoh » 22 juny 2015, 21:50

La veritat és que és tota una sort que comensin a tindre en compte les diferències idiomàtiques i s'ho treballin per a contentar a més d'un col·lectiu, no únicament als de parla anglesa.

Ara ja han superat la meta per a traduir-lo al francès i a l'alemany. El proper serà l'italià i finalment l'expansió gratuita, que suposo que a aquest ritme hi arribarem. Em sembla que aquest projecte es retrassarà un munt, però bé, aguantaré i que tot sigui per una bona causa. Pel que tinc comprovat amb el Journey: wrath of demons i amb el Conan, tots aquests projectes sempre es retrassen (el Conan ni tan sols ha obert el pledge manager encara...).

Per cert, un dels pocs add-ons que hi ha és un joc de 4 playmats que surt a 20 dòlars els quatre. Quan surti a la venta estaran per 16 dòlars cada un. Ho estan petant una mica trobo, però ells sabran. És un kickstarter senzill, però amb coses de qualitat, val a dir. Esperem que el resultat final estigui a l'altura de les expectatives.

Imatge

Imatge
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

EntradaAutor: Kokuoh » 23 juny 2015, 12:32

¡¡Vamooosss!!

274.500 dòlars a 30 hores per a què s'acabi el plaç. Si fem els 300.000$ ens emportem l'expansió de forma gratuita. A una mica menys de mil dòlars l'hora, jo crec que arribarem.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

EntradaAutor: Kokuoh » 24 juny 2015, 07:19

¡¡Habemus expansió!!

Ja podem donar el Kickstarter per acabat. Falten 12 hores, però ja s'han superat els 300k que demanaven per a l'última recompensa, l'expansió gratuita. No crec que posin res més, ja.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Kickstarter] Middara, joc de minis "elige tu aventura"

EntradaAutor: Kokuoh » 24 juny 2015, 20:22

S'ha acabat el temps. Finalment el projecte ha concluit amb un total de quasi 343.000 dòlars. No ha hagut més recompenses ni res, així que esperem que aquesta injecció de moneys els serveixi per accelerar la traducció i producció del joc. Ara toca esperar (ves a saber quant, però com a minim un any, suposo).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants