Massive Darkness - Prepareu les carteres

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Scorpionking » 09 juny 2016, 16:41

9.404 patrocinadores
1.053.733 $ de la meta de 200.000 $
28 días restantes.

Això fa pinta de récord de recaptació. Algú té pensat passar per caixa?
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Kokuoh » 09 juny 2016, 17:28

Jo ja el tinc. Porto reservant "forces" durant un parell de mesos per a poder-hi participar. Però després del hype inicial, t'he de dir que la quantitat de plàstic no sé si compensarà la qualitat del joc. Ara que se saben alguns detalls, ya, començo a tenir dubtes.

Per altra banda em queda l'esperança que han confirmat la compatibilitat amb el Black Plague i això pot ampliar moltíssim la vida del joc. Ara només falta vore si serà un addon o entrarà amb stretch goals (imagino que la primera opció). Si tot i així no em convenç, sempre queda la possibilitat de cancelar-ho i agafar el Late Pledge de Dark Souls, que vaig sacrificar per aquest.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Kokuoh » 09 juny 2016, 19:23

Per cert, ara mateix el projecte està sofrint una parada important. Portem quasi un dia per a arribar al següent SG.

Han anunciat que aquesta campanya tindrà pocs add-ons en comparació a la del Black Plague (en va tindre 24 he llegit). Per mi podrien no posar-ne cap, menys tentacions. Però no veig com avançarà el projecte si no hi entra més gent (i ja hi ha entrat molta).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Scorpionking » 09 juny 2016, 20:55

I perquè comences a tenir dubtes? Qué és el que no et conveç?
Ara m'has deixat intrigat...
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Kokuoh » 09 juny 2016, 22:35

Hi ha detalls que em fan dubtar.

El sistema de progressió de PJs de moment és molt més simple del que esperava. Cada personatge té una habilitat especial al principi i després evoluciona segons l'arquetip que li escolleixes (fins aquí OK). Però les habilitats dels arquetips que he vist fins ara, llevat alguna excepció, es limiten a bonificados (+1 dau, +1 al mal, +1 nosequé...); m'agradaria veure habilitats més tàctiques i més currades.

Els enemics surten en grans quantitats i no caben ni a les caselles del tablero. Molt cutre. Veus unes minis molt xules i quan estàs jugant veus que és que no saps on fotre els bixos, els cofres, els pjs... en fi, si no treuen una versió del tablero més gran, no sé què fotrem.

Les mecàniques IA dels enemics són extremadament simples. Al menys el que s'ha vist fins ara. Tots ataquen al PJ que té més experiència... una mierder, al meu parer. Esperem també que afegeixin més suquet a aquest tema.

L'altre problema són els Stretch Goals. De moment estan fotent moltes miniatures i molt de plàstic, sí, però tenint en compte que totes les minis tenen la mateixa IA i l'únic que canvia són les habilitats que tenen... En fi, no sé si això és bo o és dolent.

L'altra cosa que dóna pel cul és que ho tenen tot estudiadet i aquest és un projecte típic d'aquesta empresa. Una pre-venta, més que un crowdfunding. Aquí pagues per tot, prova de lo qual és que el joc base val 120 dòlars i a la botiga sortirà traduït per 100 euros. Tots sabem que un joc comprat en Kickstarter hauria de ser més barat d'entrada i després aconseguir regalets (stretch goals) gratis. Però aquesta empresa està portant això dels crowdfundings a un altre nivell i això em fa rabiar una mica. Tot i així, és cert que la quantitat de material que t'emportes és molta pel preu que pagues.

No sé, són petites coses que per separat diria... Val la pena, que cap joc és perfecte. Però quan me les miro totes, m'abrumen una mica :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Scorpionking » 10 juny 2016, 10:31

Ostras quin munt de info que tens.

A mi a priori només em llamava que es pot jugar sol. No conneixo cap dungeon crawler que ho permeti.
També veig que la quantitat de minis que donaran serà exagerada.
De totes maneres, si resulta que és tant simplon i a més hi ha possibilitat de què surti en castellà, no sé si no em val la pena esperar.

Gràcies per la info. Quan en tingues més, no dubtes en postejar-la :D :D
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Kokuoh » 10 juny 2016, 11:40

A vore, de moment l'únic avantatge del Kickstarter (que no és poc, vale) és que hi ha moltes miniatures que seran exclusives i, a més a més, són miniatures de les grans. Bueno, també està el fet de què desbloquejant SG aconseguiriem varies futures expansions pel mateix preu i que a la tenda valdran de 30 a 50 euros cada una. De moment, per exemple, ja han desbloquejat minis que equivalen a una expansió de 3 herois i un bicho gran, a més a més de les miniatures exclusives i alguna coseta més.

Imatge

Avui, algú ha comentat que un dels creadors del joc ha dit que li agrada treure add-ons en dissabtes i dimecres, així que la gent està convençuda de què demà hi haurà el primer add-on i que això fotrà espenta al tema (és a dir, nous SG desbloquejats també).

En tot cas, la cosa està molt estancada i la gent comença a mostrar-se escèptica inclòs als comments de la pàgina de Kickstarters.

Jo reso per a què tot vagi bé, que li tenia moltes ganes al joc!! A vore si realment arreglen les quatre coses estes que més xirrien.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Kokuoh » 11 juny 2016, 00:18

Bueno...

Comentar que avui ha sortit el primer Add-on. Són 4 figures grans i 8 cartes per 40$. Al meu parer és força abusiu.

Finalment he decidit cancelar la meva aportació. Qui sap si d'aquí 25 dies es fa un miracle i els de CoolMini han recapacitat i arreglat aquest merder. De moment no vull saber res més del projecte.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Kokuoh » 24 juny 2016, 18:17

Per cert, finalment es va confirmar l'add-on per a convertir el material del Black Plague a quelcom jugable al Massive Darkness (i viceversa). Es tracata d'un conjunt de cartes i tarjetes per un total de 8 dòlars. Realment és molt barat pel que dóna de si.

La pega d'això és que serà exclusiu de Kickstarter. No es podrà comprar...

Ara ha sortit un Add-on que és un pack de rates amb una pinta molt interessant, però aquest sí que es podrà comprar en tenda, així que no és imprescindible per entrar al projecte.

Imatge

I aquí l'enllaç a l'entrada, on està tot molt ben detallat i amb més imatges.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Massive Darkness - Prepareu les carteres

EntradaAutor: Scorpionking » 27 juny 2016, 12:47

Al final sembla que Edge el treurà en spanish.
O sigue que adiós kickstarter per a mi
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

AnteriorSegüent

Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants