Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Scorpionking » 02 juny 2016, 18:47

https://www.kickstarter.com/projects/13 ... escription

Aneu ahorrant malandrines.

http://diasdejuego.com/ddj-092-la-belle ... -interior/

Aquí en parlen, per si us voleu calentar encara una mica més
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Pep Blasco » 02 juny 2016, 19:15

veig que hi ha una versió imprimible del primer escenari...

a tu que t'agrada lo copypaste+plastificar si vols anar fent ho provem
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Robert » 03 juny 2016, 02:40

Té molt bona pinta! Mira si en té que ja hi vaig participar-hi! xDDDD
La veritat pareix algo molt gran. I de moment, tothom que l'ha provat diu que és molt guapo.
De moment la caixa pesa 6kg i s'han quedat curt en les dimensions.
Ara a esperar a que arribe!!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Ennekes » 03 juny 2016, 06:56

6 kg!!... marca un punt d'inflexió en el pes dels jocs de taula. Joc piscinero vamos :D
Ara en serio, a mi m'agraden estos jocs però m'agradaria que me comenteseu que és lo que vos impulsa a comprar-los. No és un retret en absolut. Es simple curiositat per que és un debat que estem tenint en altres foros (sobretot d'autors). Es evident que aquest tipus de jocs (Ameritrash) son els que més estan recaudant i es funden en bastanta facilitat, quan son jocs de preus alts (no dic cars) i que entre ells copien molt mecàniques.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Pep Blasco » 03 juny 2016, 10:32

Primer com los monos... Me llamen los colorets.

Després em mola lo de cooperatiu....tot i que m'ho passo molt be en los jocs 1vs1, magic p.e, o tots contra tots, la sensació quan acabes una partida cooperativa quan el joc mos ha apretat fort mola més que quan guanyes una partida sol de tots contra tots.
Mola el tema campanya, fa que t'enganxes més que amb jocs de partides soltes.
Mola el tema de mesclar cartes, taulell, minis, rol i colorets. Només falten els cubitos de fusta.
Mola el fet que tinguin tant clar les etapes d'upgrades programades.
Mola la temàtica.
I en definitiva que no en fa mandra provar jocs nous
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Robert » 03 juny 2016, 16:49

Ennekes ha escrit:6 kg!!... marca un punt d'inflexió en el pes dels jocs de taula. Joc piscinero vamos :D
Ara en serio, a mi m'agraden estos jocs però m'agradaria que me comenteseu que és lo que vos impulsa a comprar-los. No és un retret en absolut. Es simple curiositat per que és un debat que estem tenint en altres foros (sobretot d'autors). Es evident que aquest tipus de jocs (Ameritrash) son els que més estan recaudant i es funden en bastanta facilitat, quan son jocs de preus alts (no dic cars) i que entre ells copien molt mecàniques.


Concretament este, és menos Ameritrash del que et penses, crec. No te figuretes. No te daus. Bàsicament és basa en una mecànima de mà de cartes i desicions, moltes desicions.
Els 6kgs som de troquel, i sobretot les més de 1600 cartes que porta, i el llibre d'escenaris que són 100 i pico pàgines

El que em va molar d'aquest:
El sistema de joc
Sistema Legacy que a mesura que jugues el joc i les mecàniques van canviant.
Molts escenaris (Arpox 100)
Tema
Molt de fato
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Robert » 08 juny 2016, 14:36

El caixot final que augmenta en 5 cm d'altura l'original
Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Robert » 29 oct. 2016, 02:32

Més imatges per

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Robert » 30 oct. 2016, 15:39

Un unboxing d'una versió de producció de prova

Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Gloomhaven. Cooperatiu, rolero iguapet

EntradaAutor: Kokuoh » 06 nov. 2016, 12:35

Ennekes ha escrit:6 kg!!... marca un punt d'inflexió en el pes dels jocs de taula. Joc piscinero vamos :D
Ara en serio, a mi m'agraden estos jocs però m'agradaria que me comenteseu que és lo que vos impulsa a comprar-los. No és un retret en absolut. Es simple curiositat per que és un debat que estem tenint en altres foros (sobretot d'autors). Es evident que aquest tipus de jocs (Ameritrash) son els que més estan recaudant i es funden en bastanta facilitat, quan son jocs de preus alts (no dic cars) i que entre ells copien molt mecàniques.


Ara he llegit la pregunta, no m'hi havia fixat.

A mi, personalment, el que més m'atreu d'aquests jocs en un primer instant és la presentació, l'estètica i la presència que crec que tindrà a la taula. El que tenen els ameritrash aquests (deixant de banda que el Gloomhaven sigui més o menys ameritrash) és que són visualment molt potents. Com deia Pep, ens criden l'atenció els colorets, com als monos xD Els quilos de plàstic ens flipen, dóna igual que el joc sigui més simple o repetitiu que el parxís (mira els Zombicide, per exemple).

Durant la campanya de Massive Darkness, vaig estar a punt de no participar ja que el joc no prometia ser massa bo. Tot i així, vaig estar temptat de tornar-m'hi a posar perquè hi ha tal quantitat de miniatures que se'm queia la baba només de veure-ho. Finalment vaig participar perquè van arreglar algunes coses i van prometre mode campanya, però ja dic que la temptació estava allí molt abans i únicament pel plàstic.

Per altra banda està la temàtica i l'estil de joc, normalment basat tot en avançar, buscar i lluitar. Crec que els jocs que desperten l'esperit aventurer són especialment atractius, entre altres coses perquè és una mancança en el nostre estil de vida ociós i rutinari.

I finalment, és el tema cooperatiu el que més em motiva, pels mateixos motius que va comentar Pep el seu dia. Descent i Imperial Assault o el nou Conan, per exemple, són molt espectaculars, però si he de triar la majoria de vegades preferiré jugar al D&D Adventures o al Black Plague pel simple fet que m'omple més cooperar que competir (i mira que són algú que es pica amb facilitat, m'agrada la competició sana).

No sé, ho he escrit així a correcuita, però més o menys són els meus motius.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants