Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Scorpionking » 28 nov. 2016, 11:00

https://www.kickstarter.com/projects/po ... ts/1747521

Ni zombicides ni rollos destos. 5 kilos en un ratet i encara falten 40 dies. No saber més anglès hostia...
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Ennekes » 29 nov. 2016, 22:50

Serà un joc brutal i tot lo que vulgueu, no ho sé perque ni m'ho he mirat... però que voleu que us digue...jo no ho entenc, i sobretot perque té una data d'entrega prevista per a desembre de 2020!!! :o :o
3 anys per endavant que vol ser molt flipat per participar-hi.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Kokuoh » 29 nov. 2016, 23:21

Ennekes ha escrit:Serà un joc brutal i tot lo que vulgueu, no ho sé perque ni m'ho he mirat... però que voleu que us digue...jo no ho entenc, i sobretot perque té una data d'entrega prevista per a desembre de 2020!!! :o :o
3 anys per endavant que vol ser molt flipat per participar-hi.


Com deia la cançó... "Johny, la gente está muy loca" xD

Aquest joc és mític ja entre els aficionats a les campanyes de kickstarter amb kilos de plàstic i sembla ser que la qualitat i quantitat de material és molt animal. A nivell de complexitat sembla que és lo més paregut a un joc de rol, amb centenars de fitxes i esdeveniments que et poden passar, però tal i com li comentava a Robert un dia, jo per a això prefereixo jugar al D&D amb miniatures. En fi, cadascú...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Ennekes » 30 nov. 2016, 18:40

Mira, és que el joc pot ser brutal i tot lo que vulgués...però lo normal quan plantejes un kickstarter o verkami és tindre en compte un temps per edició i rematar detalls...o sigui que el cos i el desenvolupament del joc ja el tens fet. Si aquesta gent fins desembre de 2020 no tenen prevista entrega es perque no tenen el joc. Per molta mandanga que tingue, no tenen res fet.
A Espanya hi hagut un cas que em ve al cap veient aquest...i potser m'equivoco, però hi ha un cert paralelisme: el del Heroquest 25 aniversari... un plantejament molt ambiciós que ha acabat en una gran estafa.
No sé jo com anirà aqueste joc ni si serà una estafa o no, però sé del cert que projectes amb èxit al kickstarter han sigut un desastre per l'envergadura que han agafat i que si l'editorial no és molt potent no pot abarcar. Jo, per molt interessant que em semble aquest projecte (i pel poc que m'he mirat m'ho ha semblat, sobretot pel preu), no hi entraria.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Robert » 01 des. 2016, 02:47

Ennekes ha escrit:Mira, és que el joc pot ser brutal i tot lo que vulgués...però lo normal quan plantejes un kickstarter o verkami és tindre en compte un temps per edició i rematar detalls...o sigui que el cos i el desenvolupament del joc ja el tens fet. Si aquesta gent fins desembre de 2020 no tenen prevista entrega es perque no tenen el joc. Per molta mandanga que tingue, no tenen res fet.

Crec que no heu llegit el tema de les dades d'entrega:

Wave 1 - Estimated Delivery Summer 2017
Core Game / 1.4 Update Pack

Wave 2 - Estimated Delivery Spring 2018
Gambler's Box, Promo and cross-over figures

Wave 3 - Estimated Delivery Spring 2019
New Expansions

Wave 4 & Beyond - Estimated Delivery Winter 2020
???
Even I don't know for 100% what may happen during this campaign.


El joc ja el té desenvolupat, de fet no es la primera versió, és una actualització i reimpressió. El joc base s'entrega l'estiu vinent, sols fa faltar fabricar. La resta de dades són de les diferents etapes del que s'ha de desenvolupar.
L'éxit d'aquest joc crec que està amb que no es pareix a massa coses que hi ha al mercat, la publicitat que han fet els que ja tenen i jugat el joc des de la primera edició i l'exclusivitat, ja que es tracta d'un joc car i difícl d'aconseguir.
Fot molt bona pinta i tot el que he llegit sobre ell m'ha agradat moltíssim.
A més és un Kickstarter atípic: per molts diners que fiquen no desbloqueja contingut adicional, sols alguns detalls, però res important. El tio se li té tant de respecte i es confia tant amb ell que això que faria encendre tots els fòrums del món, i fracassar la major part dels KS, a ell se li perdona i se'l justifica. Crec que és un exemple molt gran.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Ennekes » 02 des. 2016, 07:42

ok. Retiro lo dit. M'ho havia mirat malament. Tens tota la raó. La data de la wave m'ha despistat. :roll:
Així és molt més raonable i lògic :)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Robert » 24 des. 2016, 19:10

8.400.000 a falta de 14 dies. Pareix que superarà al Exploten Kitten que tenia el record de recaudació absolut de Kickstarter en 8.700.000 aprox.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Kokuoh » 25 des. 2016, 06:13

Mare meua. Què fuerte xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Robert » 08 gen. 2017, 19:38

12,4M ha recaudat al final
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Kingdom Death Monster. 5 mil·lions a falta de 40 dies

EntradaAutor: Kokuoh » 11 gen. 2017, 22:25

Robert ha escrit:12,4M ha recaudat al final


Joder, vaya burrada. Tardarem anys en veure res que s'hi aproxime, trobo.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants