Day Night Z

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Day Night Z

EntradaAutor: Robert » 17 gen. 2017, 11:42

Un joc de Zombies fet per dos cordovesos, en mode campaña, que el KS está anant molt bé. Dani i jo crec que estem dins. Fot molt bona pinta, i sense necessitar kg de plástic xDD

https://www.kickstarter.com/projects/11 ... escription
Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Day Night Z

EntradaAutor: Kokuoh » 18 gen. 2017, 15:18

M'està encantant tot el que veig d'aquest joc. I m'està encantant aquesta campanya.

És tot el que esperava viure amb un joc de zombies: una campanya amb molts camins i diferents finals (que es pot fer en solitari), regles molt completes d'exploració d'interiors (tipus dungeon crawler), de combat, d'aventura per la ciutat i de gestió del campament base. Moltes cartes amb esdeveniments i històries varies i molt rejugable.

En fi, espero que quan el pugui provar no em decepcione, però li tinc unes ganes grosses. :P
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Day Night Z

EntradaAutor: Ennekes » 19 gen. 2017, 08:11

Ahir em vaig descarregar les normes i les vaig estar llegint. Es nota que els autors s'han fet un fart de jugar a tot lo que hi ha de zombies, ja que es mesclen moltes mecàniques d'altres jocs.
L'estructura dels torns i l'aspecte general de la partida em recorda molt al Zpocalypse, un joc que està molt bé però amb una corba d'aprenentatge alta i un llistó per a guanyar una partida desesperant :D, també hi ha elements del Dead of Winter, Zombies, Huida de Silver Citty, Zombicide; i és possible que d'altres que no conec. Si les mecàniques estan ben mesclades pot ser un joc brutal (en fa pinta).
La idea de que hi hagi una campanya i un mode solitari son un punt afegit al seu favor, també l'aspecte gràfic que pinta molt bé. M'atreu molt que sigui tan semblant al Zpocalypse un joc que crec que es molt bo però que els autors no van saber compensar i que ha passat una mica desapercebut degut a que va sortir al mateix temps que el Zombicide,
Me tira una mica enrere el preu, ja que son casi 100 euros, i el manual, que son 50 i pico pàgines, en la versió beta, lo qual em fa pensar en un joc bastant dens de normes, lo que cansa si no tens un grup molt estable de joc i has d'estar fent moltes primeres partides.
Jo de moment me'l miro desde la barrera, però el tinc al punt de mira i no descarto entrar al crowfounding. :D
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants