Choose Cthulhu - tria la teva aventura

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Kokuoh » 14 gen. 2018, 08:36

Bones!!

Us vinc a presentar una nova col·lecció de llibrejocs (librojuegos :p), que em va descobrir Pep l'altre dia, basats en els relats d'H. P. Lovecraft.

Imatge

Resum: es tracta d'un total de 7 històries reescrites per a posar al lector a la pell del protagonista i que inclouen un centenar de possibilitats alhora de interactuar amb els personatges, localitzacions i situacions de la història, amb diversos finals possibles (alguns força prematurs), incloent també el final original. Cada llibre consta d'unes 120 pàgines. Els llibres ja estan escrits i la data prevista per entregar-los és el proper mes de maig.

Hi ha diverses possibilitats de participació, però destacaria: un llibre a escollir, dos amb un petit descompte o tota la col·lecció que inclou quasi de regal una novel·la exclusiva de més de 300 pàgines, anomenada "El manicomio de Arkham".

Per últim, comentar que hi ha dos tipus d'edició: la vintage i la de luxe. La primera imita directament l'estil dels llibres antics (font, tipus de paper, format) i la segona amb tapa dura i portada moderna.

Aquí us deixo un enllaç on podeu descarregar un llibre complet en pdf (versió beta), el de La llamada de Cthulhu:
https://mega.nz/#!vY8H3DYD!yU7EQlpvVIXU ... -zPyqYyo6k

Enllaç al projecte: https://es.ulule.com/choose_cthulhu/

Els llibres són:
    LA LLAMADA DE CTHULHU (1926), adaptado por Victor Conde
    LA SOMBRA SOBRE INNSMOUTH (1931), adaptado por Giny Valris
    LAS MONTAÑAS DE LA LOCURA (1931), adaptado por Edward T. Riker
    EL HORROR DE DUNWICH (1928), adaptado por Victor Conde
    LA CIUDAD SIN NOMBRE (1921), adaptado por Giny Valris
    LOS SUEÑOS EN LA CASA DE LA BRUJA (1932), adaptado por Edward T. Riker
    EL MANICOMIO DE ARKHAM (exclusiu del pack complet)

Imatge

Imatge
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Pep Blasco » 15 gen. 2018, 13:49

et recomano que triis la 2a opció, la que porta tots els llibres. Quan t'hagin arribat et llegeixes el primer i els vas passant... tu ya sabes my amol !!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Kokuoh » 15 gen. 2018, 16:41

Pep Blasco ha escrit:et recomano que triis la 2a opció, la que porta tots els llibres. Quan t'hagin arribat et llegeixes el primer i els vas passant... tu ya sabes my amol !!!


jajajaja

Jo com a molt em permetria un llibre.

De totes maneres, m'estic plantejant seriosament proposar-ho per a compra gremial, sincerament. Crec que ompliria un buit, ara mateix, i que la temàtica interessa pràcticament a tots els jugons. En tot cas, queden bastants dies de campanya, així que maduraré la idea (si no s'avança ningú).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Robert » 15 gen. 2018, 17:32

Home, no te mala pinta!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Pep Blasco » 19 gen. 2018, 18:44

M'estic Danititzant una mica.... ahir la nit vaig fer una mica de gasto i em vaig apuntar als 7 llibres
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Robert » 19 gen. 2018, 20:46

Pep Blasco ha escrit:M'estic Danititzant una mica.... ahir la nit vaig fer una mica de gasto i em vaig apuntar als 7 llibres

Boooo, ja els deixaraàs!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: Kokuoh » 19 gen. 2018, 22:26

Pep Blasco ha escrit:M'estic Danititzant una mica.... ahir la nit vaig fer una mica de gasto i em vaig apuntar als 7 llibres


Fins que s'acabi el termini del crowdfunding ets a temps de cancel·lar-ho. Jo els anava a proposar per a compra gremial, tot i que ara ha sortit el Nemesis i considero que també és un joc que em molaria tindre a l'abast, al Gremi. Suposo que acabaré proposant els dos.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Choose Cthulhu - tria la teva aventura

EntradaAutor: maigkoki » 12 feb. 2018, 22:30

Pep Blasco ha escrit:M'estic Danititzant una mica.... ahir la nit vaig fer una mica de gasto i em vaig apuntar als 7 llibres

Jo també, edició de luxe!!! Quines ganes tinc!!
If you got to go, go with a smile!
Avatar de l’usuari
maigkoki
 
Entrades: 123
Membre des de: 24 nov. 2013, 21:23


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants