Android: Netrunner

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Android: Netrunner

EntradaAutor: Scorpionking » 02 oct. 2013, 17:45

Abans de saber que hi havien tants de frikis per les Terres de l'Ebre, el tenia completament descartat perquè la meua dona no era gaire receptiva.
Però ara em pregunto... hi han possibilitats de pegar-li metxa?? (el meu número de compte espera que no :? )
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Android: Netrunner

EntradaAutor: Ennekes » 02 oct. 2013, 18:52

Jo el tenia entre els possibles. Es un joc que m'atrau, però primer m'agradaria probar-lo ja que el tinc per un magic millorat i això hem fa por. A més em va semblar un joc al qual s'ha de jugar molt per treure-li el suc i en les circunstancies actuals hem sembla complicat. Tot i així si algú té interés en ensenyar-lo jo encantat d'aprendre'l :D
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Android: Netrunner

EntradaAutor: Robert » 02 oct. 2013, 23:56

Jo el vaig provar a Mora i la veritat me va agradar molt. Em va agradar que hi ha dos rols, pots jugar com a Hacker o com una Corporació. El problema és que el joc té ampliacions, tipo Magic, però sense sobres, i al final la gràcia es fer-te les teves baralles (Hacker i Corporació).
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Android: Netrunner

EntradaAutor: Kokuoh » 05 oct. 2013, 02:21

Jo també el vaig poder provar a les jornades de Mora i em va agradar moltíssim. Considero que és un molt bon joc, vull dir, que és alguna cosa més que un simple joc ben pensat o entretingut.

El tema "hacker vs corporació" i tot el tema informàtic està terriblement ben recreat i molt ben lligat en les pròpies regles del joc. La meva humil opinió: és de lo millor que s'ha fet en joc de cartes els últims anys. I a més és un Living Card Game, és a dir, oblidat de comprar sobres com un capullo i gastar-te fortunes en aquella carta (o còpies d'aquella carta) que necessites per a què la teva baralla ho peti.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Android: Netrunner

EntradaAutor: Scorpionking » 07 oct. 2013, 10:18

Jo estic una mica en Ennekes, m'hi posaria però abans m'agradaria poder-lo tastar.
No conneixeu ningú que mos pugue posar la punteta?
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants