Diumenge 16 al matí

Busques jugadors, grups de jocs...

Diumenge 16 al matí

EntradaAutor: Scorpionking » 12 març 2014, 17:16

Hola protuberàncies càrniques animades,

Aquest diumenge pel matí ( dia 16 si no vaig errat) m'agradaria fer una partideta a algun joc de taula.
Es podria quedar a una hora humana, sobre les 10, i pegar-li metxa fins l'hora de dinar. Ja sé que la majoria sou roleros i pernoctadors, però si hi ha algú que estigui disponible...
M'agradaria fer un Eclipse, o Brass, o Troyes, o Through the Ages o lo que sigue en funció de qui confirmi.

D'altra banda, els meus fotuts horaris només em permeten acudir a jugar en divendres nit i diumenge matí, de manera que si hi ha algú que no pugui aquest diumenge, però que pensa que els meus horaris li van bé, que m'ho faci saber i quedariem en dies propers.

Gràcies a tots per la vostra col·laboració, que tingueu un dia propici.


Posdata dedicada a la cúpula directiva: Ja sé que encara no sóc soci, però tant prompte com tingui alguna combinació ludopática, passaré per caixa religiosament. ;)
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Diumenge 16 al matí

EntradaAutor: Ennekes » 12 març 2014, 19:20

Hola hipejat meeplemaniac,
Natros aquest cap de setmana estarem al Protos y Tipos de Saragossa. Confio que en breu hi hagi una conjunció astral que protegeixi franquets i lies de virus, bacteries i altres sers microscopis que permeti als progenitors gaudir de sessions lúdiques inolvidables.
A veure si pel proper divendres nit cau una partida, que ganes no en falten.
A més, et tinc un paper reservat com a tester del pròxim gran èxit lúdic mundial. ;)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Diumenge 16 al matí

EntradaAutor: Scorpionking » 13 març 2014, 14:26

Hello Ennekes,

Ja us vaig vore a la foto de l'any passat, i suposava que aquest any també acudirieu.
Et prenc la paraula, a vore si tenim sort i divendres vinent podem fer algo.
Ara m'has intrigat en això del pròxim éxit lúdic... ja porto pet de provar-lo


Edito: La meva búsqueda de tipejos disponibles per a divendres nit o diumente al matí segueix vigent, a vore si tinc sort i pesco algo este finde :geek:
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants