Thematic Friday

Busques jugadors, grups de jocs...

Thematic Friday

EntradaAutor: Scorpionking » 27 gen. 2015, 12:27

Hello loosers,
Continuant amb la meua creuada personal d'aconseguir jugadors per a divendres nit (sempre i quan no tingue que cumplir al Rolemaster, cosa que passa cada vegada menys sovint), he pensat que seria interessant i animador dedicar-los a alguna temàtica en concret. Per exemple, futurista, medieval, ciencia ficció, etc.
Segurament moltes vegades em sentiu parlar de jocs de taula, però no els conneixeu i potser per això no us animeu a venir a jugar (vagos malandrines) Així que d'aquesta manera, sabreu que en divendres anem a jugar a algo que va sobre naus, sobre nans, cavallers o energia atòmica, i potser això us anima.
Al lio.
SCI-FI FRIDAY:
-Podem jugar a Eclipse (Explore, Expand, Exploit, Exterminate)
-Podem jugar a Race for the Galaxy (joc de cartes combero on hem de desenvolupar el nostre imperi galàctic)

Per als tipos de cul dur:
Afganistan FRIDAY:
-Podem reemprendre A distant plain (Govern VS Coal·lició VS Taliban VS Senyors de la Guerra)

Trieu quin tipo de divendres vos mola. Com sempre, estic obert a canvis , etc, etc, etc.
Si voleu vore imatges del jocs proposats, només cal que feu un clic a la meva ludoteca.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Pep Blasco » 27 gen. 2015, 13:09

pa que no te sentigues ignorat et dic ... Hola hola...

m'he mirat la teva ludo i és impressionant... la dona et fotrà fora de casa un dia d'estos... ho saps?

si tinc algun divendres lliure t'aviso.. potser el del 20 de febrer el tinc lliure...

també si els magiqueros del dijous volen (que no serà massa dificil) podem fer algo de taula el dijous en comptes de magic, si et va bé en dijous a partir de les 20h.. fins la 1:30 +/-.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Scorpionking » 27 gen. 2015, 14:04

Hola Pep,

Gràcies per contestar. :mrgreen:
A vore si hi ha sort i el dia 20 de febrer puc comptar amb tu.
Jo dijous ho tinc més complicat, però sabent-ho en una setmana d'antel·lació potser podria venir.

Salutacions
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Robert » 27 gen. 2015, 16:41

En este títol pensava que jugaríem a jocs temàtics i no a jocs on el tema és... anècdota... :lol:

Tot i així afegeixo alguns als temes que dius

-SCI-FI
Legendary Encounters: Sobre les pelis de Alien

- Afganistan
Warfighter: Col·laboratiu tàctic
Labyrinth: Representa la guerra contra el terrorisme post 11-S
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Scorpionking » 27 gen. 2015, 17:29

Robert ha escrit:En este títol pensava que jugaríem a jocs temàtics i no a jocs on el tema és... anècdota... :lol:

Tot i així afegeixo alguns als temes que dius

-SCI-FI
Legendary Encounters: Sobre les pelis de Alien

- Afganistan
Warfighter: Col·laboratiu tàctic
Labyrinth: Representa la guerra contra el terrorisme post 11-S


Tot i té cabuda. Pensa que tinc una ludoteca on predominen euros, buscar tema és difícil, tot i que una mica d'ambientació tenen.

Per al proxim Thematic Friday, et volia proposar un Shadows of Brimstone. Tinc moltes ganes de provar lo nou DC sense màster (ves llegint instruccions). De ben segur que per als roleros pot resultar més atractiu que un euro.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Ennekes » 27 gen. 2015, 18:47

Lo de fer divendres temàtics mola.
Pel tema Sci-fi en tinc uns quants, de fet, la meva ludoteca és bastant variada per omplir diverses nits temàtiques. El problema és com sempre de disponibilitat. Però quan pugue m'apunto.
Este divendres casi descartat.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Robert » 28 gen. 2015, 00:44

Scorpionking ha escrit:Tot i té cabuda. Pensa que tinc una ludoteca on predominen euros, buscar tema és difícil, tot i que una mica d'ambientació tenen.

Per al proxim Thematic Friday, et volia proposar un Shadows of Brimstone. Tinc moltes ganes de provar lo nou DC sense màster (ves llegint instruccions). De ben segur que per als roleros pot resultar més atractiu que un euro.


Farem especial Terrinoth???? xDD
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Zodd » 28 gen. 2015, 01:27

Ei Oscar, me sembla bona idea.
Cada 2 o 3 setmanes los magiqueros tenim lliga a Mora, però a excepció d'això, ho tinc perfecte. Així que conta en mi. ^^
Millor aporteu els jocs vosaltres perquè els meus coneixements dins dels jocs de taula és bastant limitat.
Ho deixo al vostre criteri!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Kalesin » 28 gen. 2015, 14:05

A quina hora quedeu??? A veure si m'ho puc combinar d'alguna manera per venir.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: Thematic Friday

EntradaAutor: Scorpionking » 29 gen. 2015, 13:39

HORA: A partir de les 21:00h

Queda que decidim quina temàtica executarem este divendres. En funció de la gent disponible afinariem la tria.
Jo voto SCI-FI

Es prega que confirmeu assistència i també que trieu la temàtica que us apeteix.

Thanks
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Següent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants