Thematic Friday 20

Busques jugadors, grups de jocs...

Thematic Friday 20

EntradaAutor: Scorpionking » 17 març 2015, 18:48

Sí amics, aquí continuo (per poc temps, vist lo vist) insistint per a aconseguir un grupet de jugadors de taula en divendres nit.
Aquesta setmana no m'ho curraré tant com l'anterior i no us posaré imatges dels jocs. Som-hi:

DIVENDRES DE MAJORIES
Belfort - Nans, elfs i gnomes treballant junts en la construcció del castell de Belfort. Un joc amb col·locació de treballadors i majories però amb una estètica molt simpàtica i una producció brutal. Nostamal no?

El Grande - Quina serà la familia que rebrà el major guardó de la època medieval? Vosaltres teniu la última paraula.

La Città - Un clàssic en majúscules on desenvoluparem una ciutat tenint en compte tres factors. Al final de cada ronda es provocarà una immigració en funció de les majories de cada ciutat. D'aquells jocs que mai passen de moda.

Ginkgopolis - El Gink és l'unic arbre que va quedar dret després d'un desastre nuclear. En aquest joc, utilitzarem losetes per a generar una ciutat del futur. Al final de la partida es compten les majories en cada un dels tres tipus de barri que es formen. Abstracte sí, però moolt adictiu.

DIVENDRES MEDIEVAL
MIL1049 - Representes una familia medieval amb cavallers. Hauràs de gestionar les teves terres, construir castells, reclutar soldats, casar als fills dels teus cavallers, casar a les teves filles o fer-les monges, ajudar al Rei, sobornar a l'esglèsia... fa falta que continuï??

Lancaster - Me fa peresa escriure.

DIVENDRES DE PUNYALADES
Omertà- La Mafia siciliana invaeix els barris americans. Representes a un capo que haurà d'expandir la seva influència negociant o a trets. Un joc de cartes amb molt mala baba, ideal per a no fer amics. Sé que estos vos agraden malandrins...


No direu que no teniu opcions. Accepto inscripcions només fins dimecres nit.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Thematic Friday 20

EntradaAutor: Robert » 17 març 2015, 22:50

Hauríem de canviar el nom de Thematic... perquè lo que proposes es de tot menos temàtic!! Li hauríem de ficar Euro-Friday :lol: :lol:

Dels que em dius el que em fa més goig és el Omertá, y jo proposo

TIROS I INSURGENTES:
Andean Abyss
Drojas y Rock-n-roll a Colombia
Warfighter L'exèrcit dels USA de gira per Afganistant
Imatge
Imatge


SCI-FI
Star Realms
Face 2 Face deck building en naus i bases
Legendary O com sobreviure a les pelis d'Alien
Imatge
Imatge

EUROFANTASIA
Lors of the Waterdeep
Siguen un senyor i un manipulador d'aventurers
Hyperborea Bag fucking building game
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Thematic Friday 20

EntradaAutor: Scorpionking » 18 març 2015, 11:58

Eic Robert, si només hem de ser tu i jo, vols que provem el Wir sin das volk? o 1960 Carrera hacia la Casa Blanca?

Si tens alguna altra proposta romàntica, puc portar veles i tot... :oops:
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Thematic Friday 20

EntradaAutor: Scorpionking » 20 març 2015, 16:57

Em dono per vençut i finalitzo aquí la iniciativa Thematic Friday.
En vistes de la acollida (fracàs total a excepció d'algun saludo, gràcies Pep) ja buscaré altres mètodes per a aconseguir jugadors de taula en divendres... potser hauré de portar alguna stripper com a reclam :mrgreen:
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant