Divendres d'abril toca...WALLENSTEIN

Busques jugadors, grups de jocs...

Divendres d'abril toca...WALLENSTEIN

EntradaAutor: Scorpionking » 13 abr. 2015, 12:25

Hola homos,

La setmana passada vam jugar al Wallenstein(+info baix) i tot i què va estar prou bé, no vam poder acabar la partida perquè es va fer tard(explicar regles, començar tard, etc,etc).
David (l'historiador que estudia rús) va fer una reflexió interessant, que destaca la necessitat de jugar vàries vegades a un mateix joc per a poder extreure'n tot el suc. Així que seguint les demandes dels jugadors de divendres, us proposo jugar a Wallenstein els divendres que queden d'abril.
Una altra ventatja de jugar diverses vegades al mateix joc, serà que les partides seran molt més fluides, i segurament ens donarà temps per a jugar/provar alguna altra cosa.
Wallenstein (+info baaaix) és un joc que funciona molt bé a 4 ó 5 jugadors, si algun divendres en som menys ja farem els canvis necessaris.
Imatge
Wallenstein és un euro-wargame basant en la guerra que va assolir Alemanya al segle XVII (la Guerra dels 30 anys). El nostre objectiu serà aconseguir punts de victòria controlant territoris i tenint majoria en els tres tipus d'edificis que hi ha (palaus, esglèsies i mercats). No podrem tampoc ignorar les demandes de grà dels nostres pagesos, i si se'ns ocurreix reclamar-los massa impostos, es revoltaran i demanaran el nostre cap!
El sistema de combat és molt dinàmic, i es basa en una torre de cubs que proporciona emoció a tots els combats.

El divendres passat vam ser Robert, David, Roman, Andreu i jo. Us apeteix repetir?
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Divendres d'abril toca...WALLENSTEIN

EntradaAutor: Zodd » 15 abr. 2015, 20:12

Ei Oscar, d'apetir-me m'apeteix molt el problema és que tant aquest divendres com el vinent no podré estar-hi. Si pots un altre dia avisa'm i ho mirem, sinó tranquil ja m'apuntaré quan pugue.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Divendres d'abril toca...WALLENSTEIN

EntradaAutor: Charli » 16 abr. 2015, 12:27

Crec que hi he jugat, si vinc m'agradaria jugari
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants