Twilight Struggle Online

Busques jugadors, grups de jocs...

Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Scorpionking » 30 nov. 2015, 19:37

http://chantry-games.com/

Aquí es pot jugar online al Twilight. A algú li apetiria fer una partideta?
Només cal registrar-se i pegar-li metxa. És un joc molt bo, que evidentment guanya a taula, però que devant la dificultat que suposa poder invertir-hi tot el temps que requereix, desgraciadament utilitzaré poquet.
En fin, si algú vol reviure la guerra freda que m'avise.

Per cert, si fa falta ensenyo a jugar a qui vulgue.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Ennekes » 30 nov. 2015, 20:56

Me'l miro. Ja saps que és un dels meus preferits.
Però res com jugarlo en viu.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Scorpionking » 01 des. 2015, 12:26

Off course molt millor in person.
La idea és poder anar agafant perícia per a que les partides presencials no se'ns disparin de temps.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Kokuoh » 01 des. 2015, 18:31

A mi m'atreu la idea (seria l'única manera en què coincidiriem per jugar). Però he de confessar que se'm fa costa amunt el fet que el veig un joc molt espès.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Ennekes » 01 des. 2015, 21:11

Kokuoh ha escrit:A mi m'atreu la idea (seria l'única manera en què coincidiriem per jugar). Però he de confessar que se'm fa costa amunt el fet que el veig un joc molt espès.


Molt menos del que sembla. Es un joc que s'explica en poc rato. Té molt poques normes i realment en el torn només pots fer 3 o 4 coses diferents. El problema és que és un joc que a partir d'unes normes molt simples obre un gran ventall de possibilitats tàctiques. A nivell de dificultad per jugar estaria per devall de molts eurogames que he jugat. Una altra cosa es que un eurogame en poques partides li prens la mida, i aquest té moltes més possibilitats.
També té l'inconvenient de la corva d'aprenentatge. Haver jugat un parell de partides et dona ventatja, però després l'avantatge desapareix, és a dir, no hi ha gran diferència entre haver-ne fet dos o deu, fins que no n'has fet moltes i et saps les cartes de memòria (però això és nivell pro).
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Ennekes » 16 des. 2015, 21:31

M'he fet un usuari. Prefereixo en viu i en directe, però donades les circumstancies...si algú vol fer una partida que ho digue.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Pep Blasco » 17 des. 2015, 17:15

ara només et falta dir el nom de l'usuari per trobarte....
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Ennekes » 17 des. 2015, 20:19

Ennekes, com sempre online.
De tota manera si vols fer una partida una nit (que és quan puc jugar o al menos començar-la) enviam un whatts i ens hi posem.
Anithir en vaig fer una en Oscar per veure la interface i em va apallisar... :? , però la veritat és que va molt bé.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Pep Blasco » 21 des. 2015, 11:26

he jugat 4 partides, 3 online i 1 de taula....

Conclusió que n'he tret fins ara.

A priori sembla que és un joc prou estratègic que t'ha de fer esmunyir el cervell cosa que mola.

Com tots els jocs de tenen tirades de daus i baralla de cartes per anar a picant tenen un factor sort.

Crec que el factor sort pesa massa. Les tirades de daus solen ser poques i per l'acció que representen estan prou ben logrades, en canvi el repartiment de les cartes crec que determina massa el joc. Ja desde la mà incicial saps com es desenvoluparà el joc. Si aniràs guanyant, a remolc de l'altre o serà una partida equilibrada. Em sembla que si les cartes es puguessin tindre d'alguna altra forma i no fos tant aleatori el joc seria millor. És a dir, el que a priori ha de ser un joc d'estrategia ve massa condicionat per la "sort" de les cartes que et toquen.

Potser és que estic massa acostumat al magic on també hi ha factor sort, però una de les gracies és que el pots minimitzar usant estrategies... cosa que al twilight no pots de cap manera.

En part i salvant les diferencies el twilight no deixa de ser com el joc aquell simplon de "la carta més alta". Qui te més bones cartes guanya, no hi ha més.

Suposo que hi aniré jugant una mica més però m'espera algo una mica més estimulant.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Twilight Struggle Online

EntradaAutor: Robert » 21 des. 2015, 13:25

Pep, crec que t'ho explicaran més minuciosament, però crec que no és cert el que dius. Saber minimitzar les cartes que et molesten o jugar-les al moment que toca, és una part molt important del joc.

El joc és extremadament estratègic simplement pel fet que les cartes que hi ha són finites i entren en certs moments. Saber les cartes que hi ha i què fan, també és molt important.

Està clar que hi ha un factor sort, però com minimitzes això, és molt important.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Següent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant