Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Guerra

Busques jugadors, grups de jocs...

Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Guerra

EntradaAutor: Scorpionking » 25 gen. 2016, 19:52

El conflicte que us esmento al títol va ser real i representa la lluita del govern afgà, recolzada militar i econòmicament pels americans, contra els principals grups insurgents d'Afganistan. D'una banda els talibans, que havien governat mitjançant el terror molt de temps, i d'altra banda els senyors de la guerra, exmilitars corruptes i traficants que governaven impunament grans franges de territori.

Busco a 2 jugadors compromesos (ja en som 2 i el joc en necessita 4), capaços de dedicar unes 4h a la partida i amb la determinació suficient com per a acudir amb una mínima noció de les regles del joc. És pràcticament imprescindible que es faci l'esforç d'aprendre a jugar abans del dia que es quedi per a jugar, sinó perdre'm massa temps.
Si fa falta em comprometo a "ensenyar" a jugar a qui vulgui venir, però seria ideal que la personna en qüestió mirés algun vídeo o llegís les instruccions.

Imatge
Imatge

Meleke i jo ja estem engrassant les armes, algú s'apunta?
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Ennekes » 26 gen. 2016, 00:57

Data de la batalla?
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Charli » 26 gen. 2016, 13:23

si puc jo m'apunto
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Scorpionking » 26 gen. 2016, 17:36

Ennekes ha escrit:Data de la batalla?


Meleke només pot venir en divendres nit, i algun divendres de tant en tant. Ja he parlat amb ell i m'ha dit que comença a llegir instruccions i veure vídeos. De manera que un cop ell em confirmi que està preparat us avisaria de seguida.
Crec que la data podria ser a dos o tres divendres vista. ( ja sé que no vos ho aclaro molt, però tampoc hi ha una data fixa 100%. Ens ajustarem per a que els 4 implicats puguin venir).

Si tu i Carlos vulguesseu apuntar-vos, podriem quedar algun dia abans per a refescar normes. Jo les he llegit diverses vegades i són dures. A més a més, les 4 faccions són molt diferents entre elles, de manera que si cadascú triés amb antel·lació qué vol dur, també li serviria per a simplificar què s'ha de llegir per a vernir preparat.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Ennekes » 26 gen. 2016, 21:58

A mi m'agradaria jugar-lo, però tal i com vaig de temps no m'atreveixo a agafar el compromís. Tinc bastant saturat el tema fins a l'abril. Si trobes un altre jugador perfecte. Jo no em comprometro.
Si quan Meleke pugue us falta un jugador m'avises i si ho tinc disponible me faig un intensiu de les normes...en uns dies abans de marge en tinc prou.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Charli » 29 gen. 2016, 13:29

ok, si ningú vol jo portaria els talibans, que es la facció en la qual vaig jugar la primera vegada.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Scorpionking » 14 abr. 2016, 11:12

Refloto,
Ja he repassat les regles i fet una partida en solitari i ho tinc tot bastant més clar.
Busquem data?
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Govern afgà VS Talibans VS Coalició VS Senyors de la Gue

EntradaAutor: Charli » 04 maig 2016, 17:20

si, jo no me repassat les regles per això :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant