Dia de Jugar sense Parar IV

Busques jugadors, grups de jocs...

Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Scorpionking » 16 nov. 2016, 13:27

Porto intenció de tornar a dedicar un dia a jugar. M'obligueu vatros perquè en divendres nit no voleu jugar en mi (però al D&D 5 sí que vos apunteu eh cabrits??). Vos odio, però ja ho sabeu.

Així que obro este fil (que no llegirà quasi ningú) per a saber si hi ha gent en ganes i mirar quins dies us serien més propicis. Ara mateix no sé com se posa una enquesta i em fa peresa mirar-ho. Així que us agrairia 4 comentaris al respecte, per a posar més intensitat a la idea o deixar-la correr de moment.

Thanks

EDITO: LLISTO JOCS I POSSIBLES CANDIDATS.

Far East War: Carlos, Robert, Oscar
1775: Carlos, Oscar
Forbidden Stars: Victor, Oscar
Leaving Earth: Victor, Oscar
Scorpionking l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 des. 2016, 11:08, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Kosé » 16 nov. 2016, 14:38

Si es en temps tot és parlar-se
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Robert » 17 nov. 2016, 02:49

Per mi Daleeee!

El dia, en temps, me va bé qualsevol, en general
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Ennekes » 17 nov. 2016, 07:52

Jo ara ho tinc una mica cru. En breu surt el Hatflings! I estarem fent presentacions.
En vull fer una al Gremi, així que segons la data igual aprofito per fer-la.
De moment no he comentat res i m'espero a proposar data fins que no estigui 100% segur del tema (o sigui, que arribarà i no me passarà com en lo 10 N) ;).
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Pep Blasco » 21 nov. 2016, 17:59

Scorpionking ha escrit:Porto intenció de tornar a dedicar un dia a jugar. M'obligueu vatros perquè en divendres nit no voleu jugar en mi (però al D&D 5 sí que vos apunteu eh cabrits??). Vos odio, però ja ho sabeu.

En lo meu cas particular, qualsevol dissabte a priori m'aniria bé.



Porto 4 divendres oferint-me per a jugar a lo que sigui i 4 divendres que m'he quedat a casa ... patim patam patum....
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Scorpionking » 21 nov. 2016, 18:42

Tens raó.
Part del problema és que vius a Mordor, i en divendres nit ja no arribo en la mateixa energia que abans.

Però podries haver-te quedat en la part positiva del missatge, que és la intenció de fer un Jugar sense Parar :lol:
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Pep Blasco » 22 nov. 2016, 11:11

De casa teva a Mordor hi ha uns 3 o 4 minuts més en cotxe que de casa teva al local... però si visc a mordor....
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Kokuoh » 22 nov. 2016, 15:57

A mi em sembla super mega guay lo de jugar sense parar. La data, vatros poseu una i jo intentaré adaptar-me (si tinc festa, quasi segur que vinc).

Respecte al rol de divendres, Oscar, si t'apuntes també podràs jugar amb gent xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Scorpionking » 23 nov. 2016, 13:41

Pep Blasco ha escrit:De casa teva a Mordor hi ha uns 3 o 4 minuts més en cotxe que de casa teva al local... però si visc a mordor....


Ostic, lo dia que vaig vindre, potser perquè era la primera vegada, ho vaig trobar molt lluny. De totes maneres, és més peresa meua que distància kilomètrica. Ho admeto.

Kokuoh ha escrit:Respecte al rol de divendres, Oscar, si t'apuntes també podràs jugar amb gent xD


No ho he provat i no puc afirmar res al 100%, però el sandbox de D&D 5 és lo contrari a lo que jo entenc per un joc de rol. No em llama. Altra cosa seria una campanyeta on hi hagués implicació i es pugués jugar tres o quatre divendres seguits.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Jordi » 23 nov. 2016, 21:19

t'ho dic amb temps per a que et puguis montar la vida:

divendres 2 de Desembre toca quedada gremial per netejar i sopar i jugar! avisat estàs!

i no et preocupis, que la neteja ja la tenim per mà, i si som mes o menos el número que vam ser la última vegada en 10 - 15 minuts ho tindrem fet
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Següent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants