Dia de Jugar sense Parar IV

Busques jugadors, grups de jocs...

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Charli » 25 nov. 2016, 13:19

jo si ho se en temps algun dissabte puc venir
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Pep Blasco » 26 nov. 2016, 10:13

Jordi ha escrit:t'ho dic amb temps per a que et puguis montar la vida:

divendres 2 de Desembre toca quedada gremial per netejar i sopar i jugar! avisat estàs!

i no et preocupis, que la neteja ja la tenim per mà, i si som mes o menos el número que vam ser la última vegada en 10 - 15 minuts ho tindrem fet


que dona més XP, la fregona o la baieta?
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Kokuoh » 26 nov. 2016, 15:12

Us heu plantejat la possibilitat de muntar el Jugar sense parar el dia 18, que a la tarda hi ha el torneig de Magic? Més gent, més ambient. L'únic inconvenient que hi pot haver és que els magiqueros que també volen jugar a taula prefereixin fer dos esdeveniments per separat però si no, podria estar bé.

Com decidiu.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Scorpionking » 28 nov. 2016, 11:05

Kokuoh ha escrit:Us heu plantejat la possibilitat de muntar el Jugar sense parar el dia 18, que a la tarda hi ha el torneig de Magic? Més gent, més ambient. L'únic inconvenient que hi pot haver és que els magiqueros que també volen jugar a taula prefereixin fer dos esdeveniments per separat però si no, podria estar bé.

Com decidiu.


A mi en diumenge em va bastant malament. Sol ser un dia encarat a la familia. Així de primeres jo votaria NO. Sorry
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Kokuoh » 28 nov. 2016, 18:31

Scorpionking ha escrit:
Kokuoh ha escrit:Us heu plantejat la possibilitat de muntar el Jugar sense parar el dia 18, que a la tarda hi ha el torneig de Magic? Més gent, més ambient. L'únic inconvenient que hi pot haver és que els magiqueros que també volen jugar a taula prefereixin fer dos esdeveniments per separat però si no, podria estar bé.

Com decidiu.


A mi en diumenge em va bastant malament. Sol ser un dia encarat a la familia. Així de primeres jo votaria NO. Sorry


Ok. Bueno, només era una idea. Normalment s'ha fet en dissabte, no?
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Ennekes » 29 nov. 2016, 23:05

Crec que també s'ha fet entre setmana, però coincidint en dies de festa.
Jo no ho barrejaria en lo del magic a no ser que per dates no es pugués fer un altre dia. Son coses independents i que no guarden gaire relació. La crida de la gent del magic per a qué hi hagi gent pel local i poder colaborar amb l'activitat no casa molt en l'esperit del dia de jugar sense parar, o al menys per a mi, que si puc anar-hi es per jugar i jugar a jocs durets que requereixen estar pel tema i no distraent-se.
A veure si quadreu una data i em puc apuntar. Jo no m'atreveixo a proposar cap dia perque ho tinc molt empantanat i tinc el compromís amb l'editorial de donar prioritat a presentacions i demes mandangues durant desembre.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Kokuoh » 29 nov. 2016, 23:26

Ennekes ha escrit:Crec que també s'ha fet entre setmana, però coincidint en dies de festa.
Jo no ho barrejaria en lo del magic a no ser que per dates no es pugués fer un altre dia. Son coses independents i que no guarden gaire relació. La crida de la gent del magic per a qué hi hagi gent pel local i poder colaborar amb l'activitat no casa molt en l'esperit del dia de jugar sense parar, o al menys per a mi, que si puc anar-hi es per jugar i jugar a jocs durets que requereixen estar pel tema i no distraent-se.
A veure si quadreu una data i em puc apuntar. Jo no m'atreveixo a proposar cap dia perque ho tinc molt empantanat i tinc el compromís amb l'editorial de donar prioritat a presentacions i demes mandangues durant desembre.


Jo estic igual. Prefereixo que la resta posi data. Jo em comprometo a fer el possible per assistir-hi.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Scorpionking » 05 des. 2016, 17:56

Hola de nuevo contertulios,

Al final, sembla ser que la cosa podria estar entre els dies 27-29 de desembre. Dimarts o dijous de la última setmana de l'any.
Alguns de vosaltres treballareu possiblement (jo no he he he) i d'altres no. Si hi ha gent que vulgue venir i que NO disposi de cap dia dels esmentats pos ja mirarem què fem. Si no, estos tres dies em van bé (els fins de setmana que venen comencen a estar plens de dinars i dinars i algun dinar que altre) i la meua intenció seria casar-ho així.

IMPORTANT: Aquest any intentaré fer un plan de joc i cenyir-me hi de manera escrupulosa. Això vol dir que (excepte excepcions importants) la idea és que aquell dia es sàpigue a què es juga. Us semblarà una tonteria, però llegir les instruccions d'un joc, oblidar-les perquè no has pogut jugar; tornar-les a llegir, tornar-les a oblidar, etc, etc és pesat i frustrant. Saber a què es vol jugar i quants s'apunten, és vital per a poder optimitzar el temps.
En breu postejaré els jocs que em faria tilín jugar, així com les exigències de temps i gent de cadascún. També podrieu fer el mateix i així intentariem quadrar alguna cosa.
La idea bàsica és no tornar a jugar a Samurai Sword, ni tenir que tornar a explicar el funcionament d'un joc que fa 15 min he explicat(però que ara a última hora algú vol provar). Sense acritud, simplement el que passa és que com tinc poques ocasions per a jugar vull aprofitar el temps al màxim. Estic algo sumbat, ho sé.

Entenc el DdJsP com un dia per a nosaltres. Ho dic perquè la última vegada van aparéixer tres xavals a jugar que crec que venien de part de Nando. Em sembla perfecte que vingue gent (de fet un d'estos nois ja el conneixia d'un altre dia), sempre i quan no destorbin la programació. És a dir, o s'apunten abans i se mira què podran fer aquell dia o res. Poso este exemple perquè em sap mal que vingue algú de fora i note que passo d'ell, però també s'ha d'entendre que un dia que extrac d'obligacions laborals i familiars el vull aprofitar a ful. Ojorrr!!, és la meua opinió, no vull sentar càtedra. ;)
Scorpionking l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 des. 2016, 18:24, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Ennekes » 05 des. 2016, 21:59

A mi em sembla bé el que comentés, tant en dates com en forma. De tota manera si la gent que vé vol jugar tots son prou grandets per montar-se una partida si ja n'hi ha una d'aparaulada. Lo tema es conseguir prous jugadors per tancar els necessaris per a un joc, i a partir d'allí fer.
Veig complicat tancar tota una jornada de jocs en los jocs concrets als que jugar, si no és que es fa un grup tancat que només jugui entre ells i tampoc crec que tingue que ser així.
De tota manera proposa jocs i veiem que fem. Si és algun que ja hem jugat refrescant una mica normes els interessats n'hi ha prou.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Dia de Jugar sense Parar IV

EntradaAutor: Scorpionking » 11 des. 2016, 15:40

Ahi voy!

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/128996/1775-rebellion
Es poden jugar 2 o 4. És com un gendre advocat, fa gràcia a tothom

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/187121/far-east-war-1592
Ne poden jugar 2 o 4. És una versió un pelet més complerta del 1775.

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/175155/forbidden-stars
Ideal a 3. Pegar-se castanyes a l'any 40000. Qui diria que no?

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/29937/konig-von-siam
Joc de majories tipo El Grande. Es juga en 30 minuts i funciona perfecte a 3. Es pot jugar 2 a 4

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/105187/mil-1049
Euro en ambientació medieval. Ideal a 4

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/27833/steam
Joc econòmic en un pelet més de metxa que Chicago Express. Ideal a 4

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/43015/hansa-teutonica
Euro més sec quel sobaco d'un beduino. Però se juga enseguida i se xala molt. A partir de 3 és canela en rama

Imatge
https://www.boardgamegeek.com/boardgame/169786/scythe
Euro bonic, ràpid, bo i que ara mateix està de moda. A partir de 3 va perfecte.

A part de tot això posa la meva ludoteca a la vostra disposició.
Si algun d'estos jocs vos fan tilín, si us plau fer-m'ho saber en temps. De la mateixa manera que si vulguesseu jugar a algun dels que tinc i que no he preseleccionat aquí. En funció de la gent que vulgue, s'apunte etc, mirarem de quadrar agenda i fer que la jornada sigue el més profitosa i trempant possible.

Bessitos
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

AnteriorSegüent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants