Pandemic Legacy (reimpressió)

Busques jugadors, grups de jocs...

Pandemic Legacy (reimpressió)

EntradaAutor: Ranuck » 05 oct. 2017, 00:12

Com avui s'ha comentat pel grup de whatsapp, es vol comprar entre 4 membres el Pandemic Legacy (1st season).
La cosa és que han tret la reedició i de moment només som 2 jugadors (Orovio i jo).

Copio el que trobo més rellevant que va escriure Robert al formar el primer grup perquè em fot molt pal, aportant alguns canvis de la casa.

El joc consisteix en 12 partides cooperatives que representen els mesos de l'any. La gràcia es que la història va canviant a partir d'esdeveniments, els resultats dels mateixos i certes caixes que es van obrint durant les partides on pot passar de tot: canvi de regles, de personatges, ciutats perdudes per les enfermetats... (vaig jugar 2 partides amb l'altre grup i vos puc dir que és el moment més divertit de la partida). L'experiència és molt curiosa, entretinguda i pel poc que l'he jugat (amb spoilers inclosos :cry: ) vos puc dir que és d'estos jocs que jugues una temporada i no oblides mai (positivament).

El joc no és rejugable com a tal un cop superades les 12 partides (tot i què es pot jugar sempre la última partida)

Es busca 2 jugadors més amb els que destruïr la caixa junts mentres salvem (o no) el món d'una epidèmia innoblidable i partir així gastos (val uns 44, que partit entre 4 ens sortiria a 11€ per cap). El joc és molt senzill d'aprendre a jugar i és valorat a BGG com el millor joc de tots els temps! Així que si no vos voleu perdre aquesta oportunitat única, animeu-vos!

Adjunto l'enllaç on poder llegir una mica sobre el joc
https://boardgamegeek.com/boardgame/161 ... y-season-1

Aquí un enllaç orientatiu d'on fer la compra.
Correu, perquè en molts llocs web ja s'han quedat sense stock de preventa!
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Pandemic Legacy (reimpressió)

EntradaAutor: Pep Blasco » 05 oct. 2017, 19:14

Jo sóc un dels que hi estem jugant i us el recomano molt. Són 11€ molt ben invertits.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant