Baralla de Fades (hem de fer un master?)

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Baralla de Fades (hem de fer un master?)

EntradaAutor: Kokuoh » 02 març 2014, 23:55

Bones, familia!!

He decidit fer-me una baralla de fades, doncs organitzant totes les cartes ahir a la nit me'n vaig adonar de què en tenia un fotimer i de ben bones. El cas és que he estat buscant información sobre el funcionament d'algunes de les criatures (que en principi no haurien de tindre cap complicació) i encara flipo ara amb la quantitat de discusions que podrien sortir a la taula si algú no t'ho explica bé abans de posar-te a jugar.

El que no m'havia plantejat mai (alguns em direu "ande vas, pasmao?") és que la fase de robar, al ser una fase en si mateixa es pot utilitzar per a llençar instantanis abans de què l'altre pugui utilitzar el manà per a poder jugar qualsevol altra cosa que no sigui un instantani.

En fi... seguiré estudiant xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Baralla de Fades (hem de fer un master?)

EntradaAutor: Pep Blasco » 03 març 2014, 21:28

Ouyuu yeahhh

hem descobert la sopa d'alls!!!!

al la web de wizards tens 2 llibres de regles, un de bàsiques llegible en un parell d'hores i un d'avançades que és una mica infinit ... Lo normal és llegir el basic i saber com consultar l'altre per regles més concretes
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Baralla de Fades (hem de fer un master?)

EntradaAutor: Kokuoh » 03 març 2014, 21:58

Sí, ho sé, les bàsiques les vaig llegir en lo seu dia (fa la tira), però clar, de certs detalls no recordo res. I com que sempre hem jugat paxanga amb els amics i mai hem estat per tornejos, doncs certes coses ens les hem passat by the forro.

En fi, anem descobrint cosetes que no sabiem (alguns xD).

A mi em va perfecte, així puc anar aprenent a ranciar al màxim amb les baralles xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants