Baralles Frikis!!

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Kokuoh » 04 març 2014, 16:38

Bones, familia!!

Obro aquest tema per a animar-vos a que penjeu aquí les vostres baralles més frikis (independentment de lo bones o dolentes que puguin ser).

També, si en coneixeu alguna i la podeu trobar per internet i compartir-la aquí... ;)

De momento us en deixo una de meua (jo en tinc unes quantes, trobo xD).

La meva baralla de ninjes!!!

http://www.cambiacartas.com/im/showDeck ... ormat/true
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Vidi » 04 març 2014, 17:37

Va pos, vos ensenyare una baralla de combo que vam montar fa casi 10 anys xD. Com no recordo exactament de totes les cartes que portava l'actualitzo un poquet amb cartes mes actuals.

La esència de la baralla es la de combar amb el Wall of blood i el Grab the Reins, tenin el Pulse of the Forge com principal ajudant per tenir mes vides que l'altre.

http://deckstats.net/deck-3723922-0401c ... c33d5.html
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Pep Blasco » 05 març 2014, 13:11

la meva baralla per a la paxanga d'aquest dijous....


http://www.mtgdeckbuilder.net/Decks/Vie ... rt-1153000
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Vidi » 15 març 2014, 10:28

Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Kokuoh » 15 març 2014, 22:19

Hostia, esta de trasgos té bona pinta. Lo combo amb el Manamorphose és tan senzill que ofèn i tot xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Kokuoh » 18 maig 2014, 11:09

M'he fet una nova frikiralla.

L'he batejat "Serpientes y gusanos" xD

http://www.cambiacartas.com/im/showDeck ... ormat/true
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Pep Blasco » 24 nov. 2014, 12:13

Va que fot dies que ningú penja baralles.

Vos poso la que vull fer per al pròxim standard. Encara esta en fase prototip, s'accepten consells ... però no vos faré cas!!!

Criatures(26) :

4x Cariátide silvana
3x Larva cerebral
3x Cazadora de Krufix
4x Eidolón de flores
3x Guardián siniestro
3x Heraldo del tormento
1x Nylea, diosa de la caza
2x Farika, diosa de la aflicción
3x Gigante estela de ruina

instants(6):

2x Peste biliar
2x La caída del héroe
2x Tajo asesino

conjurs (5):

3x Confiscar pensamientos
2x Perspicacia de Krufix

terres (23):

6x bosque
6x pantano
4x Hondonada selvática
2x Yermos de Llanowar
3x Nyktos, altar de Nyx
1x Templo del padecimiento
1x Urborg, la tumba de Yawgmoth

side:

1x Peste biliar
1x Erebos, dios de los muertos
1x Extinguir toda esperanza
3x Comerciante plomizo de Asfodel
2x La caída del héroe
2x Avispa reina
2x Sabia de la recuperación
3x Whip of Erebos

Idea de la baralla:

Com podeu veure totes les criatures menys les Cariátide silvana són encantaments. La mecànica de la baralla és buscar rapidesa amb les Cariátide silvana, Cazadora de Krufix i Eidolón de flores per guanyar avantatge de cartes.Larva cerebral ,Heraldo del tormento, Nylea, diosa de la caza, i Farika, diosa de la aflicción estan per donar pressió i desprès tirar de "constellation" per a guanyar la partida quan entrin els Gigante estela de ruina . La resta de cartes són removals i provarem els Perspicacia de Krufix a verue si ens donen aire quan ens quedem enganxats.

Pel que fa les terres:

Tot i que mirant càrrega de color tenim més negre, l'evolució de la baralla passa clarament per iniciar amb verd (Cariátide silvana,Cazadora de Krufix ) per això la base esta descompensada cap al verd. En teoria els Hondonada selvática haurien de ser templos d'adivinar però només en tinc 1 i els Templo del padecimiento valen una PASTA, de totes formes interessa que les terres no entrin tapejades perquè a la velocitat que és roben cartes ens podem trobar que tot i tindre prou mana ens en falta per jugar tot el que robem, per això les 3 Nyktos, altar de Nyx (no és una baralla de devoció però donat el cas que robis 3 cartes per torn necessites molt manà per no quedar-te parat i haver de fer descarte).

Side:

la idea del side és poder donar resposta a les baralles amb molt removal de criatures o encantaments, canviant un poc la baralla de constelació a devoció amb els Whip of Erebos, Comerciante plomizo de Asfodel i Avispa reina.Extinguir toda esperanza com dira Toni és bomba per donar partida (i una mica en plan "si no la jugo aquí no la jugaré mai").
Com haviem de posar alguna cosa per destruir encantaments vaig estar dubtant entre els Sabia de la recuperación o els Naturalizar que son instant i costen 1 menys, però tenint els Whip of Erebos de side els Sabia de la recuperación els podem utilitzar dos cops.


Per cert, algú m'hauria de deixar un gigante i una avispa que me'n falten :)
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Vidi » 24 nov. 2014, 13:08

Los guardian siniestros no magraden gens, trauria los guardian siniestros, los thougtseizer i los perspicacia de kruphix i posaria dos latigos, commune with the gods i avispes.

Ja se que perd algo de la esencia de encantaments i tal i cual, pero sense los canvis que te dit no m'acaba de convencer.
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Vidi » 24 nov. 2014, 13:27

Aqui vos poso una baralla que fa temps que penso per a estandard, una Jeskai Tempo. La idea era fer una especie de UR Delver de Modern pero a Estandard. Jugar molt de costes baixos en per aprofitar la habilitat dels jeskai, molts de ells són cantrip(fan robar carta) així que no pedrem moltissim fuelle, també podem crear moltissim tempo tirant un bon Void Snare o Chained to the rocks (no mos molesta molt que sigue oblicat tiraru al nostre turno perque la destreza mos beneficia).
La Jeskai Elder es bona per que mos permet jugar rapids Treasure Cruise

Potser s'hauria de mirar de llevar alguna terra, intentar colar lo quart Treasure Cruise. Ho tinc tot demanat, així que ja la probarem xd

http://deck.tk/6d8C1P0O

4 Monastery Swiftspear
4 Seeker of the Way
3 Battlefield Forge
3 Flooded Strand
2 Island
7 Mountain
3 Mystic Monastery
2 Plains
3 Shivan Reef
3 Chained to the Rocks
3 Coordinated Assault
4 Defiant Strike
3 Dragon Mantle
3 Gods Willing
4 Jeskai Elder
4 Titan's Strength
3 Treasure Cruise
2 Void Snare
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Baralles Frikis!!

EntradaAutor: Pep Blasco » 24 nov. 2014, 17:12

El que no m'agrada d'esta baralla és que només mates en criatures i resulta que només en portes 12. A la UR si no mates en delver mates en xispes. En canvi aquí si et controlen les poques criatures que jugaràs no tens forma de guanyar per molt que robis.
Per no portar no n'hi ha cap que voli. Et claven un muro 0/5 o qualsevol merda que es regeneri i l'has cagat...a esperar el chained
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Següent

Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants