Archenemy

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Archenemy

EntradaAutor: Zodd » 14 abr. 2014, 15:36

Bones a tothom,

El gremi està comprant ja el material per a tindre'l a l'abast tot els socis, de rol, de jocs de taula, minis i magic, fins aquí tot bé però l'archenemy no és sol una baralla, sinó que ne són uns quantes, que per major inri tenen diferents preus, entre 40 a 70€. Primer que res deixaré els enllaços de les decklist d'archenemy, i d'allí n'escollim una, la més votada serà la que demanaríem. Un altra cosa serà el preu, si puja molt ens esperaríem a la pròxima i llestos. Res més a dir, qualsevol proposta serà benvinguda!!

Archenemy: Bring About the Undead Apocalypse: http://www.wizards.com/magic/magazine/a ... arcana/464
Archenemy: Assemble the Doomsday Machine: http://www.wizards.com/magic/magazine/a ... arcana/462
Archenemy: Trample Civilization Underfoot: http://www.wizards.com/magic/magazine/a ... arcana/467
Archenemy: Scorch the World with Dragonfire: http://www.wizards.com/magic/magazine/a ... arcana/469

Bring About the Undead Apocalypse: 2
Assemble the Doomsday Machine: 0
Trample Civilization Underfoot: 1
Scorch the World with Dragonfire: 1
Zodd l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 abr. 2014, 15:37, en total s’ha editat 4 vegades.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Archenemy

EntradaAutor: Pep Blasco » 14 abr. 2014, 15:51

li he consultat a Xavi si els pot demanar solts o ha d'agafar caixes senceres.. i de pasada preu.

alternatives al sobrecost: comptant que els 3€ que van sobrar del booster els posem també.

1: Si l'associació ho vol que ens retinguin la pasta per a la próxima compra i la comprem l'any que ve o quan sigui.

2: Ahir anabeu tots llençats a fer una lliga de booster.... que anem tots tan sobrats de pasta (uns 11€ per booster), podriem posar de la butxaca repartit entre tots el sobrecost del archenemy ... si són 20 o 30 € devem tocar a 3 o 4 € per cap... no seria l'acabose per a ningú.

3: En cas que el punt 1 sigui acceptat per l'associació si vos pica la pressa puc adelantar jo o qui sigui la diferencia i l'any que ve o quan sigui ja es tornarà.

Pel que fa a les baralles, a mi m'és igual... trieu vosaltres... voto neutro..."a donde me lleve el rio"
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Archenemy

EntradaAutor: Zodd » 14 abr. 2014, 16:39

Quan sàpigues algo de Xavi fes-mos-ho saber que si ens podem pillar les cartes soltes millor que millor, he vist que les cartes més cares són les de les baralles preconstruides... així que a lo millor ens podem pillar totes les cartes :D

M'he estat mirant les cartes especials i me decantaré per Dragonfire que és el més divertit, el doomsday també és graciós jajajaja


Bring About the Undead Apocalypse: 0
Assemble the Doomsday Machine: 0
Trample Civilization Underfoot: 0
Scorch the World with Dragonfire: 1

Respecte als teus punts, esperaré a ver què diu Xavi.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Archenemy

EntradaAutor: Ennekes » 14 abr. 2014, 17:51

Buenas senyors,
A veure, que de magic els de la junta n'entenem poc o gens (el meu cas) però vatros ara mateix no descarteu cap opció de compra. Mireu que és el que voleu o necessiteu i on es podria comprar i m'ho dieu, llavors ja mirariem el tema viabilitat. Que ara mateix poca cosa tenim al gremi i això fa que per totes bandes ens faltin coses. Es una primera compra però segurament no serà l'única d'enguany, però ara mateix, no tanqueu portes a res.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Archenemy

EntradaAutor: Pep Blasco » 14 abr. 2014, 19:19

Zodd ha escrit:Quan sàpigues algo de Xavi fes-mos-ho saber que si ens podem pillar les cartes soltes millor que millor, he vist que les cartes més cares són les de les baralles preconstruides... així que a lo millor ens podem pillar totes les cartes :D

M'he estat mirant les cartes especials i me decantaré per Dragonfire que és el més divertit, el doomsday també és graciós jajajaja


Bring About the Undead Apocalypse: 0
Assemble the Doomsday Machine: 0
Trample Civilization Underfoot: 0
Scorch the World with Dragonfire: 1

Respecte als teus punts, esperaré a ver què diu Xavi.



Jo de doomsday en tinc un parell... hi ha una baralla doomsday guapissima... :D

per cert... passo d'anar pillant cartes soltes... se compra un pack i a cagar...
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Archenemy

EntradaAutor: Zodd » 14 abr. 2014, 23:04

Esperarem a veure què diuen la resta de magiqueros i si ens confirma alguna cosa Xavi. Si s'ha de demanar algo de magic per al local per a esta setmana, jo proposaria un planechase que cada quan ne trauen un de nou i no seria tan difícil adquirir-ne un.

Aneu votant senyors!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Archenemy

EntradaAutor: Kokuoh » 15 abr. 2014, 10:34

Jo segueixo pensant que no tenim perquè comprar-ho ja i que ens hauriem d'esperar fins tindre la pasta que ens fa falta.

Això que comenta Pep de posar ell la pasta que falta i que se li torni en lloc de gastar-nos els diners quan arribi el moment de la propera compra, em sembla una proposta interessant (en una altra associació que estava vam fer el mateix natros i va ser l'única manera de tindre el material que voliem a temps).

Independentment de tot això, jo voto per l'Archenemy Trample Civilization Underfoot.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Archenemy

EntradaAutor: Vidi » 15 abr. 2014, 18:11

Bring About the Undead Apocalypse +1
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Archenemy

EntradaAutor: Rhaymast » 16 abr. 2014, 15:12

undeads plis
Avatar de l’usuari
Rhaymast
 
Entrades: 42
Membre des de: 18 set. 2013, 12:47


Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants