[Event deck] Wrath of the Mortals, millora o altre format?

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[Event deck] Wrath of the Mortals, millora o altre format?

EntradaAutor: Kokuoh » 31 maig 2014, 18:29

Hola, gent!

Recentment ha aparegut aquest event deck, pertanyent a l'edició de Journey into Nyx. Com ja sabem, aquests event decks estan preparats per a jugar Standard. Però, el podríem millorar més enllà de posar-li un Young pyromancer extra...? I què me'n dieu dels altres formats? El podríem reconvertir en una baralla econòmica per a jugar a Modern, per exemple?

Imatge

Aquí teniu la baralla original que segurament a aquestes altures tothom sabrà de què va i quina estratègia es gasta. En cas contrari, hi ha molts llocs per internet amb anàlisi i comentaris al respecte, així que no entraré en això ara mateix.

Deck: Wrath of the Mortals - Journey Into Nyx Event Deck (Official MTG Product) Imatge Imatge

//Lands
9 Island
4 Izzet Guildgate
12 Mountain

//Spells
1 Anger of the Gods Imatge Imatge Imatge
2 Divination Imatge Imatge
1 Fated Conflagration Imatge Imatge Imatge Imatge
2 Flames of the Firebrand Imatge Imatge
1 Harness by Force Imatge Imatge Imatge
4 Lightning Strike Imatge Imatge
3 Magma Jet Imatge Imatge
1 Mizzium Mortars Imatge Imatge
2 Searing Blood Imatge Imatge
1 Steam Augury Imatge Imatge Imatge
2 Turn // Burn Imatge Imatge //Imatge Imatge

//Creatures
1 Battlefield Thaumaturge Imatge Imatge
1 Chandra's Phoenix Imatge Imatge Imatge
3 Guttersnipe Imatge Imatge
1 Ogre Battledriver Imatge Imatge Imatge
1 Oracle of Bones Imatge Imatge Imatge
4 Spellheart Chimera Imatge Imatge Imatge
3 Young Pyromancer Imatge Imatge
1 Ætherling Imatge Imatge Imatge

//Sideboard
2 Dispel Imatge
2 Elixir of Immortality Imatge
3 Essence Scatter Imatge Imatge
2 Flames of the Firebrand Imatge Imatge
3 Negate Imatge Imatge
3 Izzet Staticaster Imatge Imatge Imatge

Imatge Display deck statistics

Jo no sóc un gran expert en aquest joc i menys a nivell competitiu, però li he estat donant voltes per a intentar fer una versió de Modern que resulti relativament econòmica i he creat la següent llista:

Deck: Wrath of the Mortals - Modern Version Imatge Imatge

//Lands
7 Island
4 Temple of Epiphany
10 Mountain
1 Tectonic Edge

//Spells
2 Ral Zarek Imatge Imatge Imatge
2 Browbeat Imatge Imatge
4 Lightning Bolt Imatge
3 Magma Jet Imatge Imatge
1 Mizzium Mortars Imatge Imatge
4 Searing Blaze Imatge Imatge
1 Steam Augury Imatge Imatge Imatge
4 Izzet Charm Imatge Imatge

//Creatures
1 Keranos, God of Storms Imatge Imatge Imatge
4 Chandra's Phoenix Imatge Imatge Imatge
4 Guttersnipe Imatge Imatge
4 Spellheart Chimera Imatge Imatge Imatge
4 Young Pyromancer Imatge Imatge

//Sideboard
2 Dispel Imatge
2 Elixir of Immortality Imatge
3 Smash to Smithereens Imatge Imatge
2 Flames of the Firebrand Imatge Imatge
3 Mana Leak Imatge Imatge
3 Izzet Staticaster Imatge Imatge Imatge

Imatge Display deck statistics

He intentat mantenir una curva de manà de 2 i 3 en tot moment, deixant únicament que Keranos i Ral Zarek se'n surtin de la carretera, perquè crec que realment valen la pena. Després, he canviat Divination per Browbeat, que encara que escolleixi l'oponent, qualsevol de les dos opcions ens va bé i, passi el que passi, sempre se'n beneficiaran totes les nostres criatures.

També he afegit els Izzet Charm, que ens donen versatilitat, però sobretot ens poden nutrir el cementiri per a les nostres Spellheart Quimera.

Pel que fa a la banqueta (segurament ningú ha utilitzat mai aquesta paraula fora dels contexts futbolístics)... si he de ser sincer, ja que no competeixo i no tinc ni la més remota idea de quin és el metajoc aquí a les Terres de l'Ebre, he intentat millor les opcions de control, així com he inclòs Smash to Smithereens per als artefactes punyeteros.

Flames of the Firebrand es queden on estan per si hi ha fitxes o criaturetes molestes a l'altre costat del camp de batalla, però possiblement hi hagi alguna opció millor. En quant als Elixirs, tampoc els he tocat, més que per recuperar vides, per evitar que ens exilien el cementiri, perquè estaríem molt fotuts (tot i que no perduts).

En fi, escolto opinions i suggerències, n'estaré molt agrait.

Per altra banda, la que era la verdadera intenció d'aquest tema: què faríeu vatros amb aquesta baralla? Com la milloraríeu o canviaríeu de format?
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Event deck] Wrath of the Mortals, millora o altre forma

EntradaAutor: Vidi » 31 maig 2014, 21:21

En teoria los event decks estos son pa jugarlos a Estandar despues de millorarlos una mica. Perque per a jugarlo a modern se queda bastant curt. Jo te poso dos llistetes, una de cada format, són prou barates i no crec que fesses mai lo ridicul anant en aixo a los torneijos de Mora. La de modern per desgracia s'hauria de cambiar molta cosa, no hi ha cap carta cara pero esque a modern hi ha molt mes potencial.

ESTANDARD: http://deck.tk/8tMd6bs6
Es estil burn en un toquet de blau pa donar proteccio a les teues criatures en la Mizzium skin, algo de blau pa posar un poquet de tempo en los voyage end's i los izzet charm i una craitura que a baralles aixi agresives burn ami me mola bastant com la Frostburn weird. Al banquillo falten coses pero shauria de mirar be, estil mes Skullcrack contra mononegra/ sphinx's revelation, alguna copia de searing blood i algo mes. Es prou economica, se pot millorar molt a la llarga perque le fet aixi rapida xD. Sha de dir que la base de la baralla rotaria en cuan surtigue lo seguent bloc de Estandard.

MODERN: http://deck.tk/4HxX4DgYç
Baralla UR Tempo de tota la vida pero en cartes economiques, se nota molt no portar Snapcaster pero jo crec que queda una baralla prou arregladeta. La cosa es intentar posar un Delver o un Pyromancer a la taula i defensarlo mentres poses toquens, per aixo es molt important les gitaxian (surten gratis) i los counters. She podrien cambiar les fugues de mana per Remands (ara estan baixant de preu) o inclues posar entre les dos unes 6/7 copies. S'ha de dir que es una bona baralla per a invertir (comprar Snapcasters, Shocklands, Spellskite) ja que es molt divertida de jugar. Aixo si, com te trobigues una baralla en molt de petabicho te destruix. Tambe dir que es una baralla que s'ha de probar molt perque la llista que te fet jo es superimprovisada i este tipo de baralles s'han de portar molt al puntet per a tenir respostes i recursos contra tot.

Les dos llistes que te posar jo son dos llistes rapides, no de matar al torn 3 o 4, pero si de crea una ventantja determinant a la taula que te faigue guanyar la partida durant los torns 3-7 mes o menos. La de estandard es mes facil de jugar, la de modern es la tipica que cada jugada que fas encara que no sigue dolenta, si no es la millor, te pot fer perdre la partida.

Espero que aixo te servixque i haver si se te veu lo pel al Bocatamagic xd
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: [Event deck] Wrath of the Mortals, millora o altre forma

EntradaAutor: Kokuoh » 31 maig 2014, 21:37

Moltíssimes gràcies per l'aportació!!

La baralla standard, la veritat és que no m'havia plantejat utilitzar-la com a tal. Potser m'ho replantejo si algun dia, en breu puc participar en algun torneig o algo.

Pel que fa a la modern, sí que canvia, sí. La veritat és que poca cosa queda de l'original. I de les cartes que poses, l'única que m'havia plantejat posar és la Gitaxian probe, però al final no m'he decidit. M'ha molat la inclusió del Delver of secrets, no la recordava aquesta carta (miraré d'aconseguir-los, perquè no en tinc ni un).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Event deck] Wrath of the Mortals, millora o altre forma

EntradaAutor: Kokuoh » 01 juny 2014, 21:34

He vist un vídeo de la tenda El Nucli, de Barcelona, on fan una petita revisió de la baralla i donen alguns consells molt útils.

Veig que coincidim en algunes coses. Això sí, únicament parlen de millorar la baralla per a standard (si no m'he perdut res). Suposo que una versió per a modern serà en plan casual (que a mi personalment ja em va bé).

http://www.youtube.com/watch?v=T3WBa3XX8rg
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Event deck] Wrath of the Mortals, millora o altre forma

EntradaAutor: Zodd » 03 juny 2014, 02:30

Dani porta la baralla quan pugues al local, provem-la sense modificar i després modificada, això sí, porta material de modern i estàndard segur que podem fer una baralla divertida! ;)
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants