Proposta de torneig de Modern

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Proposta de torneig de Modern

EntradaAutor: Vidi » 08 jul. 2014, 16:24

Hola amics del Magic. Porto una proposta per a fer un torneig de Magic format Modern.

La idea seria ferlo durant el mes de agost. Depen la gent que siguessem fariem més o menys rondes i top4.

Com a bon torneig que es faci farien falta uns premis prou aceptables. Jo havia pensat en comprar per a premi un playset de totes les paylands, es a dir, 4 copies de cadascuna de les terres que reediten a M15 que t'agreguen mana de algun color però et fa 1 punt de mal.
Amb una recaudació de 70-80 euros se paguen les paylands per tant depenen de la gent que trobem que pot participar al torneig podem posar un preu. 7-8 euros trobo que seria un bon preu perque no crec que siguem molts més de 10 persones.

Hi ha en total 10 tipos de paylands. Podriem posar de premi que el primer classificat del torneig trie els 4 playsets de paylands que vulgue, el segon 3 playsets dels que queden, tercer 2 playsets i lo quart 1 playset. Segur que aconseguim cartes promos per a poder premiar als que queden entre 5-8.

Si la idea tira per endavant ja crearia un post com deu mana en totes les normes per al torneig, data definitiva, preu, etc.

Debatim...FIGHT!
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Proposta de torneig de Modern

EntradaAutor: 0B3L1· » 09 jul. 2014, 00:25

MOLT BONA, por mi adelante… pero mi asistencia dependerá de si ya llegaron mis mellizas y si la jefa se puede quedar sola con ellas.

Igual seguro tiran adelante. Va gent anims
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26

Re: Proposta de torneig de Modern

EntradaAutor: Zodd » 09 jul. 2014, 15:13

A mi me sembla bé, encara que sempre vaig en les mateixes baralles :oops: Concretem dia i el fem, que jo estaré una setmana fora segurament ;)
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants