tapets

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

tapets

EntradaAutor: Pep Blasco » 25 ago. 2014, 13:45

L'altre dia vaig estar mirant per fer tapets del gremi però com vos vaig comentar surten cars a menys que en féssim 25, cosa que no farem.

El cas és que m'han contestat uns de Vigo que fan tapets i em diuen que per unitats soltes el que surt més a compte es fer-ne 2 (poden ser diferents) i surten a 19,90€ cada un amb uns 5€ de ports.... vamos 22,40€ el tapet.

No se si n'arribarem a fer mai pel gremi, en plan premi per als supertornejos que muntarem, però m'agradaria fer una prova. Si algú s'anima fem una comanda...

jo faria algo tipus així (no es definitu)

https://drive.google.com/file/d/0Bxr4LW ... sp=sharing

Ningú vol un tapet personalitzat?
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: tapets

EntradaAutor: Kokuoh » 26 ago. 2014, 12:04

Pep Blasco ha escrit:L'altre dia vaig estar mirant per fer tapets del gremi però com vos vaig comentar surten cars a menys que en féssim 25, cosa que no farem.

El cas és que m'han contestat uns de Vigo que fan tapets i em diuen que per unitats soltes el que surt més a compte es fer-ne 2 (poden ser diferents) i surten a 19,90€ cada un amb uns 5€ de ports.... vamos 22,40€ el tapet.

No se si n'arribarem a fer mai pel gremi, en plan premi per als supertornejos que muntarem, però m'agradaria fer una prova. Si algú s'anima fem una comanda...

jo faria algo tipus així (no es definitu)

https://drive.google.com/file/d/0Bxr4LW ... sp=sharing

Ningú vol un tapet personalitzat?


Pos està prou bé, trobo. De fet es podríen personalitzar i cadascú pot portar el model que vulgui. Pel preu que val jo trobo que com a premi pot ser una mica car. A part, si fem dissenys amb el logo del Gremi, jo els deixaria exclusius per als agremiats. A vore què diu la resta.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: tapets

EntradaAutor: Zodd » 01 set. 2014, 20:43

Ja ho vaig comentar el dia de l'assemblea, el primer pressupost que era lo de 25 tapets ,i ja vam decidir que ja es miraria més endavant.
El tapet està molt bé, si ne compreu algun per fer la prova ja m'ensenyareu el resultat final.

La damnation va molt en tu Pep :lol:
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: tapets

EntradaAutor: Kokuoh » 03 abr. 2015, 00:51

Hola familia!!

Tinc un 40% de descompte per a una compra de tapets de jocs. Voleu animar-vos? Crec que podem agafar un disseny cadascú, si volem. Però hauria de ser molt ràpid, perquè caducarà d'aquí pocs dies.

En total crec que sortirien els tapets a 13 o 14 euros cada un.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: tapets

EntradaAutor: Vidi » 03 abr. 2015, 00:59

A quin lloc es este? ja que al lloc on ho vam fer Pep i jo no vam sortir molt contents. Los tapets que vam fer natros no eren com los de magic, ho dic perque si al lloc que dius tu si que son com els de ultrapro ami m'interessa. Si ha de ser al mateix lloc que ho vam fer natros o tapets com los que vam fer natros (que pareixen mes ules de minjar que tapets) pos no minteressa xd
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: tapets

EntradaAutor: Kokuoh » 03 abr. 2015, 01:04

Vidi ha escrit:A quin lloc es este? ja que al lloc on ho vam fer Pep i jo no vam sortir molt contents. Los tapets que vam fer natros no eren com los de magic, ho dic perque si al lloc que dius tu si que son com els de ultrapro ami m'interessa. Si ha de ser al mateix lloc que ho vam fer natros o tapets com los que vam fer natros (que pareixen mes ules de minjar que tapets) pos no minteressa xd


És a printerstudio. Són tapets de joc de 14''x24". Aquí et deixo el enllaç.

http://www.printerstudio.com/unique-ide ... aymat.html

Per cert, si en demanem 15, surten ja a 10 dòlars cada un...

"Fabric Surface Rubber Backed Game Mat." que vol dir segons google: Superficie de la tela de goma Backed Juego Mat .
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: tapets

EntradaAutor: Zodd » 03 abr. 2015, 01:18

Jo de moment estic servit, ja ensenyareu el resultat final ;)
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: tapets

EntradaAutor: Robert » 03 abr. 2015, 01:21

Jo en vull i de fet a 10€ aprox potser men faig un parell per a algun joc.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: tapets

EntradaAutor: Vidi » 03 abr. 2015, 01:24

Jo tambe ne vull un, demà fare la imatge en la plantilla que surt a la pàgina esta.
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: tapets

EntradaAutor: Kokuoh » 03 abr. 2015, 01:38

Robert ha escrit:Jo en vull i de fet a 10€ aprox potser men faig un parell per a algun joc.


Jo també havia pensat fer-me'n un parell, al menys. I probablement un serà per al Dice Master.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants