Deck monowhite soldats estàndard

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Deck monowhite soldats estàndard

EntradaAutor: Jordi » 26 nov. 2014, 23:04

Per ara, jugo més o menos en lo següent:

1 x Ajani Tenaz
1 x Elspeth campeona del sol
4 x Soldado del panteon
4 x Dar la alarma
3 x Lider de la falange
3 x Eidolón de inumerables batallas
3 x Capitan preeminente
2 x Brimaz rey de Oreskos
2 x Aurigas portadores del alba
2 x Altos centinelas de arashin (estan pq no tinc res mes, i me quadren, pero substituibles)
1 x Sala del triunfo
1 x Lanza de Heliod

3 x Hito de resistencia
4 x Luz devoradora
3 x Escudos efímeros
2 x La voluntad de los dioses

2 x Nykthos
19 x plains

de banqueta no tinc casi res, només borrars. Esta baralla la vaig fer en la idea de posar molts tokens, tirar algo al lider de la falange per posar contadors, i posar soldats de cost alt de gratis en lo capitan preeminente (totes les criatures son soldados).

m'agrada la baralla i xalo jugant-la, a vore que em dieu de banqueta, sobretot pateix per lo que he vist contra control.
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Re: Deck monowhite soldats estàndard

EntradaAutor: Zodd » 27 nov. 2014, 00:59

T'anava a comentar quins canvis faria fins que m'he trobat en aquest vídeo:




Només et falten cartes com estes Flota a la carga, Presencia de Ajani i Golpe Desafiante jo tinc playset de tot menys del primer. Tot lo demés me sembla que ja ho tens, de fecht evidentment millora la qualitat del drop però no la veig tan vital com brimaz i elspeth. De banquillo Campo de suspensión, Borrars, i les cartes comentades al vídeo: Buscador de la sabiduría per guanyar unes vides, Pionera del clan, pot arribar a parar rinos i Escudos efímeros, per protegir criatures valuoses. Crec que el vídeo està molt bé, te'l recomano molt per agafar idees.

Pots ficar altres colors, però crec que la baralla pot ser molt divertida i econòmica, ja diràs!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Deck monowhite soldats estàndard

EntradaAutor: Vidi » 27 nov. 2014, 11:29

Jo probaria de posar flota de carga segur, i lo obelisk of urd.
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Deck monowhite soldats estàndard

EntradaAutor: Pep Blasco » 27 nov. 2014, 18:37

Buaaaa portava 20 min fent resenya i se m'ha penjat el navegador... a la merda!!!

ara et poso resumit el que tenia escrit i si no entens algo m'ho dius.

L'Ajani tenaz fora, no va amb la baralla. Posa una altra elspeth.

Els Soldado del panteón fora o de side. No paren cap criatura de l'standard actual, només et permeten guanyar el puntet de vida pels spells multicolor. Entra els Hoplita favorito, mateix cost, més agresius i més dificils de matar.

3 Líder de la Falange perquè????? Posan 4, la baralla depén d'ells, els necessites els 4.

Dius : 2 x Aurigas portadores del alba
2 x Altos centinelas de arashin (estan pq no tinc res mes, i me quadren, pero substituibles)
Trobo més bons els Altos centinelas de Arashin que les Aurigas portadores del alba. Els dos tenen el mateix cost, els dos volen, els dos et permeten guanyar vida però els centineles només depenen d'ells per creixer i les aurigues depenen dels instants per activar l'heroisme, i els voldràs gastar amb els Líder de la Falange, no amb les aurigues. A part els centineles també fan crèixer les altres criatures. Per tant 4 centinelas.

Sala del triunfo, una carta molt mona... però si tens Lanza de Heliod que fa el mateix i més coses pel mateix cost!!!! i damunt et dona devoció per a les nykthos, posa'n 2 i treu la sala. O si molt m'apretes posa el Filo divino que és millor i peta-artefactes no en porta ni Deu!!!

Luz devoradora això suposo que ho portes perque jugues monoblanc i no hi ha matabixtos decents. Pel mateix cost posa't les Luz de destierro que et serveixen per al mateix i més coses.

pel que fa als instants per activar l'heroisme i protegir:

La voluntad de los dioses és massa bo, per 1 mana protegeix, activa l'heroisme i fas adivinar 1. N'has de posar 4.
Els Escudos efímeros els treuria i posaria Presencia de Ajani, no té convocar però costa 1 menys, dona +1/+1, i et permet activar varios heroismes.
Per fer la baralla més agresiva miraria d'entrar algun Golpe desafiante, que et permet activar l'heroisme i robar carta, no és tant segur com els que donen protecció però lo de robar en una baralla agressiva és important.
A títol personal entraria un Vislumbrar al dios del sol, en un moment donat pot ser partida. "en plan target al meu líder i a les criatures de l'altre i pego amb tot".

i ja que no tens side pots mirar coses tipus, Represalia per a les criatures gordes (les petites les mates de sobra amb l'1 vs 1), Borrar per suposat, Mirada herética, Gryff alas sosegadoras, Campo de suspensión.


Veig que tot el que tens a la baralla són soldats, l'únic que tens que afecti a classe de criatura són els 3 Capitan preeminente i no tens cap soldat de cost elevat a la baralla, el que costa més són 4. Els veig una mica desaprofitats. No tens cap carta en plan Obelisco de Urd, per tant no necessites que siguin tots soldats. Jo em treuria els 3 capitans i em posaria 3 Volañera roc per exemple.

vamos que t'he canviat mitja baralla.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16


Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants