Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Vidi » 26 set. 2015, 22:18

Bona tarde-nit a tothom.

Avui a la presentació de la tarde hem estat Pep i jo parlant en Xavi de les jornades. Ell en principi diu que baixa. Baixant pel cotxe, Pep i jo hem estat divagant de que podriem fer un torneig de Modern a les jornades. Exposo les conclusions que hem tret:

- És podria fer un torneig de preu de 10 euros, fent una estimació de 10 persones de assistència podriem invertir uns 100 euros en premi. He pensat en uns premis bastant atractius per a jugadors del nostre nivell:

1er Premi: 4x Inquisicions de Kozilek (mkm 42 euros).
2on Premi: 4x Restioration Angel promo foil (mkm 30 euros)
3er Premi: 4x Path to exile (mkm 20 euros, pero jo ofreixo gratis 3 i Pep diu que ell un)
4rt Premi: 3x Tasigur (mkm 16 euros)

Tot aixo sumant ports i tal deu surtir uns 100 euros

Si teniu alguna sugerencia de cambi per al gremi dieula, he estat mirant les cartes mes jugades al modern i que un playset (o 3x en el cas del Tasigur que es legendari) entren dins de lo marge que podem tenir per als premis. 40 euros per al primer, 30 per al segon, 20 euros per al quart.

Apart de aixo hem aprlat de que tambe podem fer alguns sortejos: Pep regalaria un tapet i jo oferixo estes cartes. No vos sentiguesseu presionats a oferir algo vatros,de estes cartes ja tinc lo meu playset i me sobren.
-Tapet que suministra Pep
-1x Mana Leak, 1x Lightning Bolt, 1x Magma Spray, 1x Izzet Charm japo, 1x Wooly Thoctar promo foil, 2x Negate, 1x Repeal, 1x Telling time, 2x Vapor Snag.

La idea era comprar los premis amb els diners que tenim a la bossa de màgic, tots sabem que estos diners estan alli morts de fastig. Si venen 10 persones (jo crec que si, ja que els premis son prou decents) ho rentem i los tornem a dixar a la bossa i si no venen 10 pos no es una gran perdua. No se cuants diners tenim a la bossa, li he preguntat a Nando i m'ha dit que dema per la nit hem diu algo. Pero també m'ha dit que la idea és que els premis de les Jornades haurien de surtir de la bossa general del gremi.

També haviem parlat de si podriem fer que la gent que no vulgues pagar 10 euros jugues igual pero no optes al premi. Suposo que si algú del gremi vol jugar el torneig pero no te un deck competitu i tal li podrem muntar algo.

Ale, diria que no hem dixo res.

PD: Fent una estimació de jugadors que seriem: Pep, David, Juli, Jordi, el menda, Victor, Murria? Xute? Ivan?(amic meu), Aaron? Andreu? Alan? Ferran? Jaume? Sanchez? Llanos?
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Kokuoh » 27 set. 2015, 01:22

Bones!!

A mi me motiva. Jo m'apuntaria al torneig de modern, encara que fos amb una baralla subòptima (tritonets o bribons, probablement). Tot i que diumenge tarda hauré d ausentar-me un rato, una horeta, potser... però bé, en principi m'apunto.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Jordi » 27 set. 2015, 13:41

Jo tb hi jugaria
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Pep Blasco » 27 set. 2015, 20:59

IEP...també posarem un playset de cada de les terres bàsiques noves textless
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Pep Blasco » 27 set. 2015, 22:23

Les cartes que no posem nosaltres ja estan comprades... 100€ :o :o :o
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Vidi » 28 set. 2015, 00:12

Penjo la meua proposta de cartell per si algu la vol agafar.

Imatge
Avatar de l’usuari
Vidi
 
Entrades: 124
Membre des de: 19 gen. 2014, 18:39

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Zodd » 28 set. 2015, 00:39

Tot i que a la reunió haviem parlat de fer un cube, un torneig de modern no me sembla mala idea. Més o menys la gent de per aquí juga a això. L'única pega que li trobo és que igual no atrau a jugadors casuals, que ni tindran el volum de cartes que tenim nosaltres ni l'experiència. Però excepte això per mi avant, li heu posat ganes i la diversió està assegurada :mrgreen:
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Pep Blasco » 28 set. 2015, 10:18

Zodd ha escrit: L'única pega que li trobo és que igual no atrau a jugadors casuals, que ni tindran el volum de cartes que tenim nosaltres ni l'experiència. :mrgreen:


Experiència s'agafa jugant... i és més facil agafar-la en una baralla ja construida que havent de fer un booster. Pel que fa al volum de cartes no tinc cap problema en deixar cartes als "casuals" del gremi sempre i quan me les cuidin i me les tornin al final del torneig. Com si algú vol una baralla sencera.

A part el tema del free to play crec que està molt bé per a la gent que jugaria a magic però no li va bé pagar inscripcions, si vols jugar a magic juga!!! no tens excusa!!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Robert » 12 oct. 2015, 12:35

Felicitats! Va anar de puta mare!!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Torneig Moder a 10€ de les III Jornades del Gremi

EntradaAutor: Kokuoh » 12 oct. 2015, 22:50

Sí, el torneig va ser un èxit. Llàstima que vaig tindre mala sort... :roll:
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: Magic: The Gathering

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants