Mordheim - Ciudad de los Condenados (joc PC/PS4)

Mordheim - Ciudad de los Condenados (joc PC/PS4)

EntradaAutor: Kokuoh » 22 gen. 2018, 03:08

Bones!

Carlos em va comentar que segueix amb ganes de jugar al Mordheim, així que aprofito per comentar això.

Sé que fa temps es va obrir un tema amb imatges del que seria un futur joc sobre Mordheim, però ara ja fa la tira que va aquest joc i em sorprèn que ningú l'hagi nombrat o el tingui. Jo me'l vaig comprar ja fa temps per a Steam. L'havia jugat força hores a casa d'un amic i me'l vaig comprar per a mi, tot i que al meu compte no hi tinc moltes hores invertides.

Per a qui no sàpigue com va... es tracta d'un joc de "escaramuces" (no he trobat traducció al català) que emula el joc de minis, amb combats per torns. Hi ha 4 bandes a escollir amb el joc base (Skavens, Hermanas de Sigmar, Culto de los Condenados i Mercenarios Humanos) i dos més per comprar com a DLC (No Muertos i Cazadores de Brujas).

En tot cas, el joc PC surt per uns 12€ a g2a.com o a instant-gaming.com (per a PS4 el preu és infumable, a no ser que surti alguna oferta).

Si algú el té i algun dia vol que ens peguem unes llets, que avisi.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Mordheim - Ciudad de los Condenados (joc PC/PS4)

EntradaAutor: Pep Blasco » 22 gen. 2018, 11:21

ostras... fa molts anys vam fer unes quantes escaramuses de morheim a la uni. Per algun racó de casa han d'estar els condenados.

Per 12€ potser el pillo i fem una partida un dia d'estos
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Mordheim - Ciudad de los Condenados (joc PC/PS4)

EntradaAutor: Kokuoh » 22 gen. 2018, 22:33

Pep Blasco ha escrit:ostras... fa molts anys vam fer unes quantes escaramuses de morheim a la uni. Per algun racó de casa han d'estar els condenados.

Per 12€ potser el pillo i fem una partida un dia d'estos


Avisa pos ;)

Jo m'estic tunejant un grupet d'Skavens, ara mateix :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Mordheim

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant