[COMPRO] Mansiones de la Locura, Arkham Horror

Vols vendre o intercanviar algun joc? Busques algun joc? Aquí pots trobar algú que li pot interessar la teva demanda o oferta.

[COMPRO] Mansiones de la Locura, Arkham Horror

EntradaAutor: Brandobaris » 08 nov. 2015, 22:09

Bones roleros!

Estic interessat en comprar, tant si es nou com de segona mà, l'expansió del jdt "Las Mansiones de la Locura" anomenada "La Llamada de lo Salvaje"
Podeu ajudar-me a trobar-la? sabeu d'algú que vulgue vendre?

Tambe estic interesat en fer-me en les expansions per al "Arkham Horror": "El que hacecha en el Umbral" i "El Horror de Innsmouth"

Salutacions, Gràcies
Brandobaris
 
Entrades: 3
Membre des de: 08 nov. 2015, 20:52

Re: [COMPRO] Mansiones de la Locura, Arkham Horror

EntradaAutor: Kokuoh » 09 nov. 2015, 19:06

Hola!!

Desgraciadament jo no en tinc cap d'aquests, però t'he de dir que El Horror de Insmouth el vaig estar buscant una temporada i finalment no vaig tindre sort. Ara ja fa temps que el vaig descartar, així que no ho he tornat a mirar. En tot cas, jo buscaria per llocs web de venta de segona mà (com el fòrum de labsk.net, o el dicemarket.es, el tesorosdelamara.com, etc). Però hauràs d'agafar paciència i anar-ho mirant totes les setmanes, ja què està descatalogat i a sobre sembla ser que van treure poques còpies (només entenc així que s'hagi esgotat a tot l'estat espanyol...).

L'ideal seria que a algú dels habituals del fòrum "li sobrés" i se'l vulgués treure de damunt, però això ja no sé...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [COMPRO] Mansiones de la Locura, Arkham Horror

EntradaAutor: Brandobaris » 10 nov. 2015, 17:51

Gràcies, algunes de les webs que me comentes ja les vaig miran de tant en tant i res,
estes són les úniques expansions que se me resisteixen però com ve dius paciència...

Algú del foro s'anima???

Salutacions!
Brandobaris
 
Entrades: 3
Membre des de: 08 nov. 2015, 20:52

Re: [COMPRO] Mansiones de la Locura, Arkham Horror

EntradaAutor: Robert » 11 nov. 2015, 19:32

Les del Arkhma les tinc, però no les vull vendre :P
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [COMPRO] Mansiones de la Locura, Arkham Horror

EntradaAutor: Brandobaris » 13 nov. 2015, 01:40

Vaja... perque vaig arribar tard, sino tambe estarien a la meva estanteria, sectari afortunat jeje
I no coneixes ningú que no les vulgue??? :roll:
Brandobaris
 
Entrades: 3
Membre des de: 08 nov. 2015, 20:52


Torna a: Mercat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants