Esmorzar i mercat de segona ma

Vols vendre o intercanviar algun joc? Busques algun joc? Aquí pots trobar algú que li pot interessar la teva demanda o oferta.

Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Charli » 02 des. 2015, 21:09

Passat festes, posem el 10 de gener de 2016, que us semblaria fer un esmorzar gremial al casal de jubilats (callos, mandonguilles, coses..)i després un mercadilo de segona ma se frikisme, el podem fer obert i així potser es passa gent pel gremi.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Kokuoh » 02 des. 2015, 21:20

A mi em sembla genial. Únicament que no sé si tindré festa aquest dia en concret. Però si tinc festa, en principi, jo m'apuntaria.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Ennekes » 02 des. 2015, 21:22

Hem sembla molt bé. Però a part del que puguem aportar natros te s'ocorreix a qui més li pot interessar?...la gent del mercat d'intercanvi o penya així?
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Kokuoh » 02 des. 2015, 21:26

Ennekes ha escrit:Hem sembla molt bé. Però a part del que puguem aportar natros te s'ocorreix a qui més li pot interessar?...la gent del mercat d'intercanvi o penya així?


Ho podem anunciar al Facebook. Algun cop gent aliena al Gremi ha demanat informació sobre on trobar certs jocs de segona mà (ara fa poc va tornar a passar, casualment). Potser s'anima a vindre algú. I si no, ens fotrem un bon esmorzarillo igualment :D
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Pep Blasco » 03 des. 2015, 10:26

Em sembla recordar que a l'última assemblea es va decidir no vendre de moment res del gremi. Suposo que voleu fer venta de material propi o voleu replantejar i vendre jocs que no els toquem per a res?


Per cert la idea em sembla fantàstica....

Es pot intentar fer a algun lloc més proper al centre??? Em sembla molt be lo dels "callos" però torbo que muntar una paradeta al casal dels jubiltas, al local o al pati només ens portarà gent del gremi i algú que s'hagi enterat a traves del facebook o directement comentat per nosaltres... però gent d'apeu no crec que en pillem cap.

Ja que ho heu plantejat en prou temps si és te clar que és vol fer s'hauria de fixar una data i començar a escampar-ho.

Lo detallaço seria poder-ho fer abans de festes (nadal i reis). Suposo que a partir de reis la gent estarà més que ratona per a gastar res... al menys sol ser el meu cas.

Ja que es munta parada podriem aprofitar per posar uns triptics informatius del gremi a veure si agafem algun adepto més.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Scorpionking » 03 des. 2015, 11:09

Me sembla bona idea.
Pep té raó, potser millor abans, però ja no crec que ens doni temps.
La ventatja que crec que tenim si el fem al local, és que inclús podem fer alguna partideta entre mig :D :D :D
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Pep Blasco » 03 des. 2015, 12:03

Scorpionking ha escrit:Me sembla bona idea.
Pep té raó, potser millor abans, però ja no crec que ens doni temps.
La ventatja que crec que tenim si el fem al local, és que inclús podem fer alguna partideta entre mig :D :D :D


Per falta de ganes no serà.... però l'expència diu que en posarem a jugar i passarem de la parada i és quedara allí morta de fàstic... s'ha de fer una parada activa...en ganes de vendre... ensenyant cuixa si cal...
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Robert » 03 des. 2015, 13:22

Per cert Carlos, hi ha fira d'entitats enguany?
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: Nidiacap » 03 des. 2015, 18:12

Aquell dia és dia de fer olives i no podré anar però hem sembla una fantàstica idea :)
Nidiacap
 
Entrades: 69
Membre des de: 24 set. 2013, 16:48

Re: Esmorzar i mercat de segona ma

EntradaAutor: 0B3L1· » 04 des. 2015, 02:09

Excelente idea, yo pasaré a ver qué hay un rato por qué me toca turno de papa kanguro
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26

Següent

Torna a: Mercat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants