[Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris... sobre jocs de miniatures: Infinity, X-Wing, Warmachine ...

[Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Kokuoh » 12 ago. 2014, 17:49

Alguns dels Agremiats vam participar fa vora un any en un projecte de Kickstarter anomenat Battle Systems Sci-Fi Modular Terrain (podeu accedir-hi a través d'aquest enllaç https://www.kickstarter.com/projects/16 ... ar-terrain )

Aquest projecte no és res més que un conjunt d'escenografia per a miniatures de 28 mm, d'ambientació futurista. Els responsables d'aquest producte ja han començat a distribuir els primers paquets al Regne Unit i pronte començaran a fer el mateix a la resta del món.

Versió per la que vam apostar (la Stronghold):
Imatge

Avui han pujat aquest vídeo a la xarxa on expliquen com es construeix una escenari amb aquest material. Comprovareu que utilitzen la versió Fantasy d'aquest producte, que sortirà en Kickstarter "d'aquí a poc temps" suposadament.



Esperem que en un futur no molt llunyà tot aquest material sigui comprable sense necessitat de participar en Kickstarters, doncs és una escenografia molt efectista i força barata. De moment, nosaltres la podrem disfrutar al Gremi tan pronte ens arribi :D

Actualització 16-08-2014

Aquí deixo els primers tutorials per a la construcció de l'escenografia Battle Systems, per si algú té curiositat.











Kokuoh l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 ago. 2014, 11:40, en total s’ha editat 2 vegades.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Pep Blasco » 12 ago. 2014, 19:41

Xulissim... M'estan entrant ganes de jugar i tot
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Kokuoh » 13 ago. 2014, 22:00

Ja ho tenim a casa!!!

Pronte farem l'unboxing!! :D
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Kosé » 13 ago. 2014, 22:22

jajajajaja vamoooossss!!!!!
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Kokuoh » 14 ago. 2014, 04:02

Unboxing!!!!

Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Pep Blasco » 14 ago. 2014, 09:41

LIKE A FUCKING BOSSSSSSS!!!!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Kokuoh » 16 ago. 2014, 11:25

Afegeixo uns enllaços als tutorials per a montar cada una de les peces que s'inclouen al Kickstarter!!

Per part meva, jo ja he tingut el meu primer apropament seriós amb la construcció d'una turbina, un dels add-ons que vaig comprar pel meu compte. He de dir que l'experiència ha estat una mica decepcionant en un principi perquè no vaig tenir en compte que, tal i com expliquen als tutorials (que no vaig mirar), algunes de les mosses surten una mica més estretes de la troqueladora i s'han de retocar amb un cutter. Això va fer que em trobés amb ingrates sorpreses i alguna de les parts de les peces arribés a córrer el risc de trencar-se (alguna se'm va obrir una mica). Per altra banda, el resultat final ha estat força gratificant, doncs l'objecte resulta ser molt compacte, cosa que és d'agraïr (en penjaré una foto quan arribi a casa).

També he provat sort amb un mur amb porta. He de dir que les peces són molt delicades quan les estàs montant, així que s'ha d'anar molt amb compte. Ho comento perquè un dels autors, al video explicatiu que he penjat al tema d'apertura del fil surt destroquelant una làmina a cops de cap... jo no em fliparia tant. No sé si és màrketing pur, si és que jo sóc un paranòic o si és que les làmines de la versió Fantasy seran d'un material millor, però en tot cas, jo no em fliparia tant... Per altra banda, l'estructura final del mur amb porta (novament, penjaré foto a la tarda, editant aquest mateix post) m'ha quedat desigual i no totes les peces estan en línia recta amb el terra. Segurament és falta de pràctica i de vore els tutorials (un error que no tornaré a cometre).

De totes maneres, en termes generals, l'aspecte de l'escenografia "en directe", un cop montat, és força espectacular. El disseny de les peces està molt ben pensat i han tingut grandíssimes idees per a aconseguir formes verdaderament treballades que li donen una qualitat excelent al producte.

PD: imprescindible l'utilització d'un cutter per a muntar-ho!! I sobretot mireu els tutorials abans de fer-ho!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Charli » 16 ago. 2014, 20:09

gran video Daniel
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Kokuoh » 16 ago. 2014, 21:01

Charli ha escrit:gran video Daniel


Et refereixes al meu super-unboxing? jajaja Gràcies pels ànims :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Battle Systems] Escenografia Sci-Fi i Fantasia

EntradaAutor: Pep Blasco » 20 ago. 2014, 12:32

mirant per internete empreses que es dediquin a personalitzar fato he trobat això... ara que esteu llençats amb l'infinity potser vos interessa...

http://www.customeeple.com/es/infinity-shop/
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16


Torna a: Parlem de jocs de miniatures

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants