[X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris... sobre jocs de miniatures: Infinity, X-Wing, Warmachine ...

[X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Ennekes » 19 gen. 2015, 17:32

Hola,
Ja tenim confirmat un pack oficial de torneig a disponibilitat de l'asociació. Tot i que encara no ens ha arribat, es probable que ho faci en breu. Això ens permet organitzar un torneig una mica diferent als anteriors.
La idea seria buscar una data que ens vagi bé a la majoria. Les dates les proposo a un mes vista i la concretariem en uns dies, no gaires per a què ens doni temps a fer les coses ben fetes.
Us proposo el 14/15/21/22 de febrer. Son dos dissabtes i diumenges que si no tenim cap compromis a priori ens poden anar bé. Si algú ja té lligat un d'aquests dies que ho digui i si es pot es canvia per qualsevol dels altres.
La idea es fer una mini jornada X-Wing/Star wars. Us proposo un horari i activitats:
Mati: Torneig d'X-Wing a 3 rondes. Començant a les 10 i acabant a les 14. En cas que hi hagues molta gent al torneig en fariem una cuarta a la tarde a les 16.
Tarde: Presentació del sistema de campanya de X-Wing. Un sistema que he desenvolupat però no he pogut provar gaire per la falta de temps, tanmateix us el mostraria ja que ofereix una forma de jugar diferent amb una campanya i missions que permeten anar evolucionant els personatges amb un rerafons temàtic.
Tarde: Partides a LCG Star Wars i possiblement algún altre joc de taula de l'univers Star Wars ;), crec que pot estar bé.

La meva proposta inicial es anar a dinar tots junts...però ja es verà en funció del nombre que siguem i de com ho veigue la gent.

El pack de torneig es el pack de tenda, us comento el que hem diuen desde la tenda on l'hem pillat:
Una medalla exclusiva para el campeón. Cuatro sets de contadores de camuflaje acrílicos. Dos cartas con arte alternativo de Han Solo. Diecisiete cartas con arte alternativo del Piloto del Escuadrón Cimitarra. Cuatro cajas para cartas con arte del Halcón Milenario. Un póster promocional.
El preu del torneig oscilaria entre els 5 - 8 euros per cap. Amb el descompte habitual al socis. Tots els diners es destinarien al pack i a premis.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Kokuoh » 19 gen. 2015, 23:45

Per mi, el dia 21, que és el que tinc festa :p

Però si es fa els dies 14 o 15 vindré a les activitats de la tarda igualment.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Robert » 29 gen. 2015, 18:04

El 21 em pareix un molt bon dia
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Ennekes » 29 gen. 2015, 18:32

Hi ha un petit problema en Xavi de Mora, i és que el 21 el té compromes. A veure que li sembla si el fem igualment sense ell. Ho parlo i us dic alguna cosa. ;)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Kosé » 29 gen. 2015, 18:44

21 es bien
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: 0B3L1· » 21 feb. 2015, 23:08

Excelente jornada de juego, tenemos que organizarnos a ver si podemos repetir aunque sea sin kit de torneo.
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Kokuoh » 22 feb. 2015, 17:24

Va estar molt divertit, la veritat. Vaig reafirmar el meu amor pels Firesprays (i descobrir que la YT-2400 és un puto gra al cul xD ).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Ennekes » 22 feb. 2015, 18:33

Jo també m'ho vaig passar molt bé, només que està clar que hem de practicar (al menos jo) molt més.
Si per a l'abril no s'anima Xavi en montar l'altre de tenda, podem fer un natros sense pack.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [X-Wing] Torneig de Febrer Desperta Ferro

EntradaAutor: Aragorn » 24 feb. 2015, 22:18

Jo tambe vaig passar un dia genial!
Amen de la victoria que va ser casualitat o sort de novato.
Ara a veri si podem anar quedant i jugant una mica
Mes
Tambe m'agradaria saver algo mes del gremi,tot i que sols jugo a xwing
No descarto agregarme a la comunitat.
A vere si puc coincidir en algun "capo" una tarde i fer la xarrada sobre el tema.
Aragorn
 
Entrades: 17
Membre des de: 20 gen. 2014, 19:33


Torna a: Parlem de jocs de miniatures

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants