Ninth Age (o novena era)

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris... sobre jocs de miniatures: Infinity, X-Wing, Warmachine ...

Ninth Age (o novena era)

EntradaAutor: claudip » 11 oct. 2016, 12:58

Salutacions,

Vaig a parlar d'un joc de miniatures, és fill de warhammer fantasy, crec que per tots els que esteu interessats en el món de les batalles fantàstiques és un tema molt interessant, començo:

2013-14 El meu grup de gent (del Pelleró i rodalies) sempre em estat interessats pel món dels jocs de guerra fantàstics, després de la baixada de nivell del wh40k (warhammer 40.000) vam decidir apostar per la fantasia i vam començar a explorar warhammer fantasy (vuitena edició). Ens vam interesar, vam comprar minis de games workshop (evil corp) y ens vam fer un exercit cada membre (kaos, vampiros, ogros, etc...), ja saveu el cost de jugar a aquests jocs: reglament car, codex cars i un munt de suplements.... En fí, lo mateix que per wh40k. Sols passats uns mesos la cosa va empitjorar, el joc va començar a "mutar" amb el "fin de los tiempos" i veiem que la cosa se n'anava a la merda. I si,així va ser, evil corp va carregar-se el joc original i el va transformar amb AGE OF SIGMAR, un joc totalment diferent i que repetia molts dels errors de wh40k, una mica desil·lusionats vam deixar aparcat el tema i les miniatures van estar a les estanteries criant pols.

2015 - actualitat... Un grup de jugadors professionals ETC,van decidir portar el joc cap al seu cantó, van ajuntar-se amb gent del món que estava farta d'evil corp i van decidir fer un reglament equilibrat, revisable i amb totes les races viables. El projecte més tard s'anomenaria ninth age (novena era). Aquí es quan vam veure la llum per jugar amb les nostres minis, mitjançant aquesta pàgina: http://www.the-ninth-age.com/ . Van fer un reglament, traduït a uns quants idiomes (entre ells español), totalment GRATUÏT, equilibrat,en constant revisió i molt divertit.

En aquest punt és on podeu entrar vosaltres, sabem (i ens agrada) pintar, juguem amb pocs punts (1000) i estarem encantats que aprengueu, si voleu començar a jugar batalles fantàstiques ara és el millor moment.

L'aventura comença aquí:http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/&s=22a3f2e594681ce98872bd5962fde3742422d451

Ens veiem pel gremi !!!
claudip
 
Entrades: 6
Membre des de: 05 oct. 2016, 12:58

Re: Ninth Age (o novena era)

EntradaAutor: Kokuoh » 14 oct. 2016, 14:04

Bones!

M'ho he estat mirant per sobre i també he trobat un generador de llistes molt xulo jajajaj No tinc ni idea de com se fan les llistes, clar, però és xulo a primera vista.

Corregiu-me si m'equivoco, però també he vist que 1000 punts són poques miniatures (una tropa de cada més o menys -lord, heroi, core, special i singular-). Home, no descarto mirar-m'ho en un futur (de moment no molt proper). He vist que amb un Príncipe Demonio que tinc per casa i una caixa Starter ja em puc fer dos o tres llistes diferents (depenent del starter).

Bé, de moment, per part meua em centraré en Infinity i Frostgrave, que tinc ganes de provar-lo i més endavant ja es vorà.

Gràcies per la info. Per cert, aquí deixo l'enllaç del generador per si algú té curiositat.

http://9thbuilder.com/
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Ninth Age (o novena era)

EntradaAutor: claudip » 15 oct. 2016, 01:36

Bones
Les llistes de 1000 punts son petites. Nosaltres fem les llistes amb el battlescribe pero sembla que aquesta pagina està bé.

Ens parlem
claudip
 
Entrades: 6
Membre des de: 05 oct. 2016, 12:58


Torna a: Parlem de jocs de miniatures

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants