[X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

Busques contrincants, vols fer alguna lliga, partida ...

[X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

EntradaAutor: Ennekes » 07 set. 2014, 15:54

En el marc de les II Jornades Desperta Ferro, el 21 de setembre tindrem el II Torneig d'X-Wing que organitza la nostra associació.
El vincle per veure el torneig, normes i com us podeu inscriure es troba a:
https://www.facebook.com/events/1475676 ... 526050236/
Us agrairia a tots que feu difusió entre els vostres amics i gent que conegueu que pugui estar interessada.
Ens veiem el 21!!!! ;)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

EntradaAutor: Kokuoh » 07 set. 2014, 17:03

Yujuuuu!!!

No sé si em donarà temps d'acabar-lo, perquè veig que se'm solaparà amb el de Magic, però m'hi apuntaré igual.

Els socis no tindrem descompte? :cry:

PD: per cert, al final serà un torneig oficial?
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

EntradaAutor: Ennekes » 07 set. 2014, 17:33

Si, els socis tindrem un 40% de descompte, ho sigui, ens costarà 3 €.
Pel que fa a tema fer-lo oficial, ahir Xavi em comentava que d'Edge li deien que s'esperes a que estigues la web completament operativa...suposo que pel tema de que desde allí es podran gestionar totes aquestes coses. Com de moment no ho està i tampoc ens han donat una data per a que ho estigui, hem quedat amb ell que anuncien el torneig i si al final, podem adquirir un kit oficial, actualitzariem la informació.
El tema premis que també ha quedat obert: Un cop tinguem preinscrits i poguem començar a fer una previsió de quants diners recollim, verem quins premis oferim. D'entrada li he demanat que intente portar naus de la darrera onada, i la meva intenció es oferir premis als primers classificats i algo a sortejar entre tots els assistents no premiats.
També veure si es poden fer uns trofeus tipo o semblants als del I torneig.
Aneu fent correr la veu, a veure si ho publicitem.
Ho he enviat a Mercenarios de la Galaxia a veure si ho penjen al seu calendari d'events.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

EntradaAutor: Kokuoh » 07 set. 2014, 17:49

Ennekes ha escrit:Si, els socis tindrem un 40% de descompte, ho sigui, ens costarà 3 €.
Pel que fa a tema fer-lo oficial, ahir Xavi em comentava que d'Edge li deien que s'esperes a que estigues la web completament operativa...suposo que pel tema de que desde allí es podran gestionar totes aquestes coses. Com de moment no ho està i tampoc ens han donat una data per a que ho estigui, hem quedat amb ell que anuncien el torneig i si al final, podem adquirir un kit oficial, actualitzariem la informació.
El tema premis que també ha quedat obert: Un cop tinguem preinscrits i poguem començar a fer una previsió de quants diners recollim, verem quins premis oferim. D'entrada li he demanat que intente portar naus de la darrera onada, i la meva intenció es oferir premis als primers classificats i algo a sortejar entre tots els assistents no premiats.
També veure si es poden fer uns trofeus tipo o semblants als del I torneig.
Aneu fent correr la veu, a veure si ho publicitem.
Ho he enviat a Mercenarios de la Galaxia a veure si ho penjen al seu calendari d'events.


Ok!! Ara aniré fent difusió.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

EntradaAutor: 0B3L1· » 18 nov. 2014, 03:08

en rojocinco.es también pueden hacer difusión de los torneos.
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26

Re: [X-Wing] II Torneig X-Wing Desperta Ferro

EntradaAutor: Ennekes » 18 nov. 2014, 16:44

Si puguessim organitzar un torneig oficial conseguiriem que vingues força gent, ja que hi ha jugadors de la provincia de Tarragona i de la de Castelló que es mouen si els tornejos son oficials i hi ha premis d'aquest tipus.
Malhauradament no tenim ara mateix la possibilitat de fer-ho, per la qual cosa la difusió que en fem té un impacte minim ja que estem relativament lluny de llocs on hi hagi molts jugadors.
Als dos tornejos que hem fet he avisat a gent de Lleida, provincia de Tarragona i Castelló...amb el poc èxit que heu vist. També he postejat a dos foros: Mercenarios y escuadron Picaro...
Ara mateix hi ha el que hi ha... :?
Pero no desespereu, en breu en tindrem un altre en marxa. Estic gestionant un torneig pel desembre amb Xavi pel mig, a veure si aclarim algo i podem fer alguna cosa amb més participació que les darreres vegades. ;)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants