[Infinity] Preparació d'exèrcits en marxa

Busques contrincants, vols fer alguna lliga, partida ...

[Infinity] Preparació d'exèrcits en marxa

EntradaAutor: Kokuoh » 05 oct. 2013, 15:58

Bones, familia!!

Bé, us recordo/ informo de què s'estan preparant dos exèrcits de Infinity a la zona Roquetes-Tortosa. Concretament són PanOceanía i Yu Jing.

També informar-vos de què estem creant/ comprant/ aconseguint material d'escenografia per al joc. Hem de tenir en compte que a Infinity és necessària moltíssima escenografia degut a la naturalesa dels combats i les regles, doncs no hi ha exèrcits en realitat, sinó petites esquadres de "guerrilles", per a la qual cosa l'ocultació entre, sobre i dins d'edificis, darrera de muralles i caixes, etc. és molt important. Possiblement tenim ja suficient material per a montar un escenari decent, però falta que estiguin les miniatures acabades de pintar (per la meva part em conformaré en aconseguir un acabat "resultón").

També he sentit tocar campanes d'un exèrcit d'Ariadna... però crec que això es troba encara en un horitzó molt, molt llunyà.

En tot cas, si hi ha algú per les TdE interessat en el tema, en un futur proper organitzarem partides amistoses, amb la intenció de fer algun torneig si hi ha més gent involucrada.

Ens llegim!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Infinity] Preparació d'exèrcits en marxa

EntradaAutor: Kokuoh » 26 nov. 2013, 16:36

Bones!!

Si bé no el tinc del tot pintat, ja tinc l'exèrcit montat i la llista feta. També escenografia suficient, així com les fitxes, contadors i marcadors necessaris. Com ho portes, Robert?

Per altra banda et proposo fer una partida amb les regles d'inici ràpid el dijous, a no ser que ja t'hagis compromés a una altra cosa i sempre i quan tu tingues les teues minis a punt.

Ja em diràs algo! ;)
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [Infinity] Preparació d'exèrcits en marxa

EntradaAutor: Robert » 26 nov. 2013, 16:41

Vinga va! Dijous ens matem una mica!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants