SOCCER CITY

Espai per a fer petites reviews del que ens hem acabat de llegir o jugar.

SOCCER CITY

EntradaAutor: Robert » 01 des. 2013, 16:49

JOC: SOCCER CITY
2 jugadors, depenent de l'idioma, duració variable
Joc de simulació d'un partit de futbol


Imatge

El joc
El joc vol portar a cap una representació del que seria un partit de futbol. L'objectiu es marcar més gols que el teu contrincant. El joc es desenvolupa amb un seguit de peons en un taulell d'hexàgons. Cada jugdor té diferents mans de cartes per jugar les diferents fases del torn:
  1. Passada / Conducció
  2. Xut
  3. Tàctica d'atacant
  4. Moviment de l'atacant
  5. Tàctica del defensor
  6. Moviment del defensor

En diferents moments es pot entrar en lluita per la pilota i les diferents situacions d'un jugador contra un altre es resolen amb cartes i les puntuacions d'habilitat dels jugadors implicats. Depenent del resultat el jugador defensor "pot demanar" el dau de l'àrbit per veure si ha estat falta, targeta o no ha passat res.

Imatge

Què m'ha semblat?
No vaig poder jugar una partida sencera però la sensació és que és un gran joc, que guanya amb agilitat a mesura que coneixes les diferents cartes i moviments que et permeten i què passa tot el que passa a un partit de futbol. A la mitja partida que vam jugar va haver-hi de tot: atacs, xuts, contratacs, faltes, targetes, canvis de joc, jugades d'estratègia a pilota aturada, parades, entrades per les bandes dels carrilers... El partit en concret va ser un atac constant d'un equip i l'altre sortint al contratac. Molt emocionant.
El costat menys positiu però que no afecta a la diversió és què hi ha components materials millorables tot i què l'art de les targetes és molt adequat.
Molt divertit i altament recomanable si t'agrada el futbol.

BGG http://boardgamegeek.com/boardgame/147171/soccer-city
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: SOCCER CITY

EntradaAutor: Scorpionking » 09 des. 2013, 17:04

Hola Robert,

Vaig parlar amb els creadors i m'han resolt tots els dubtes que vam tenir. De manera que quan vulguis podem pegar-li metxa en serio.
Per cert, un petit apunt, el xut sempre va després de la tàctica de l'atacant. :D

Salutacions
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: SOCCER CITY

EntradaAutor: Charli » 12 des. 2013, 23:22

este disapte?
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Microreviews

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants