[Spoilers] Teories de Juego de Tronos

Per parlar de llibres

[Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Zodd » 16 juny 2014, 19:59

Hola companys!

Aprofitant que s'ha acabat la 4a temporada de JdT he decidit obrir aquest fil, per poder parlar del món fantàstic de GRRM. L'altre dia vaig estar parlant amb dos companys del gremi sobre tota classe de teories, i vam comentar d'obrir un post, així que m'he decidit a fer-lo.

Tinc moltes teories però aniré posant sobre la marxa:

Començo amb el meu personatge preferit, Stannis Baratheon. La carta de Ramsay Bolton que li envia a Jon és falsa en part, us diré perquè, Stannis està viu però Ramsay no ho sap, hi ha un moment, en uns dels capítols de Asha (o de Theon ara no ho recordo) que li comenta a un dels seus súbdits d'anar a Braavos, per a reclutar mercenaris, al moment li diu que si sent alguna notícia sobre la seua mort, que segueixi endavant el seu plan. El bastardo de Bolton segurament té l'espasa màgica d'Stannis, tot després del resultat de la batalla a Invernalia. Mance Rayder segurament sí que està pres del bastardo, i lo que deu estar patint per culpa d'aquest maleït... No diré res de Vientos de Invierno, però los que s'ho han llegit tampoc se veu res clar, si és abans o després, al menys així ho veig, no hi ha cap evidència de res.

Stannis Baratheon tornarà a Desembarco tard o prompte, però com us vaig comentar en persona, crec que tornarà transformat, i en baso amb la visió que té Daenerys a la Casa de los Eternos.

“Una espada roja brillaba como el ocaso en la mano de un rey de ojos azules que no proyectaba sombra alguna.”


Stannis té una espasa brillant, el roig podria ser del Dios Rojo i tots sabem lo que significa el color dels ulls... Stannis serà un Otro, reclamarà el tron que per dret li correspon però morirà (novament), Melisandre pensava que era Azhor Ahai, renaixerà sí, però no com el Príncipe que Fue Prometido, aquest do només el podrà tindre Jon Stark/Targaryen. El salvador de la Batalla al Muro tindrà un final tràgic, espero que al menys s'endugue als Bolton.

Què en penseu? Podem parlar-ne "largo y tendido" sobre els pjs de JdT, n'hi ha bastants i tots tenen la seua història, així que us invito a que fesseu les vostres teories i les anéssim comentant!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Zodd » 18 juny 2014, 00:20

Una altra teoria que també m'encanta és el Duel Final entre els germans Clegane.

Com a resultat del duel amb Oberyn, la Montaña va estar vàries setmanes sofrint una mort lenta i dolorosa. El propi Qyburn afirma que no era un verí comú, sinó que possiblement estava alterat màgicament, ja que el verí de màsticora (la de la llança de la Víbora) causa mort instantània. No és 100% segur però tot apunta que ser Robert Strong és la Montaña, possiblement li hagin posat un altre crani, ja que en teoria el seu està en Dorne, pel tema de la venjança, jo encara penso que el cap entregat a Doran no és el de ser Gregor, sinó de l'anterior Septón Supremo, però aquí tinc moltes sombres i m'agradaria que algú m'ho aclarís. Qyburn mitjançant nigromància i altres arts obscures "zombificarà" a ser Gregor. Ser Robert Strong, nou membre de la Guàrdia i l'heroi de Cersei al Judici per Combat s'haurà d'enfrontar amb l'heroi de la Fe, que no serà altre que el propi Sandor.

Com arribo a la conclusió de que serà Sandor Clegane? Sabem que a Festín Brienne arriba a Isla Tranquila, on hi ha una espècie d'abadia amb monges de la Fe de los Siete, buscant a Sansa, que tot apunta que està en Perro. Encara que realment és Roger i Mordedor, de la Compañía Audaz, i no Perro, qui portava el seu yelmo. El "Hermano Mayor" del monestir afirma que Perro ha mort, que ell mateix el va trobar, que la seua blasfema existència va desaparèixer, però en cap moment parla de Sandor. El seu cavall, Desconocido està a l'abadia i mentre estan allí Brienne veu a un enterrador, alt i corpulent i lo més important, coix, ocultant sempre la seua cara. Perro va sofrir una ferida a la cama durant la lluita dins la taverna, així que hi han paral·lelismes, per a corroborar esta teoria a la sèrie de HBO al capítol final, Sandor també té una ferida bastant considerable a la cama. Tampoc se veu la seua mort en cap moment, ni a la sèrie ni als llibres, i tots sabem que GRRM quan vol matar un personatge lo mata i punt, deixant-t'ho clar. Sandor tindrà un despertar, el Perro morirà però quedarà Sandor.

El duel serà entre els dos germans transformats, ser Gregor "zombificat" (foscor, el mal) contra Sandor despertat (la llum, el bé), un duel arquetípic dels contes de fades però e! Si arriba a passar serà increïble!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Ennekes » 18 juny 2014, 17:30

Tu ves teoritzant. Jo m'espero a llegir lo que hi fiqueu a que hagi vist tota la temporada. :lol:
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Zodd » 20 juny 2014, 01:42

Així ho faré! Vaig posant sobre la marxa, si vols spoilers només cal que llegeixis els dos primers post ^^
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Zodd » 20 juny 2014, 02:57

Tot lo que diré a partir d'ara és pura especulació, tinc bastant arguments a favor, però no sé el futur, encara :D

Algo està passant a Antigua.

Jaqen H'ghar és el Alquimista, el qui tracta amb Pate, un aprenent de maestre a Antigua. El Alquimista li ofereix un dragón de oro per la clau personal del archimaestre Walgrave, una clau que a part pot obrir totes les portes de la Ciudadela. No sé l'objectiu final d'aquest Hombre sin Rostro. Lo que està clar és que al final de Festín, Pate és Jaqen H'ghar, que està amb l'archimaestre Marwyn. En què me baso per dir que Jaqen és l'Alquimista? Amb la descripció de la cara, és pràcticament la mateixa, un home jove amb una cicatriu a la cara i cabells rinxolats, entre d'altres similituds. Per què el Alquimista és Pate? Perquè Pate va morir al pròleg de Festín, i torna a sortir al final del mateix llibre, se presenta a Sam com un aprenent de maestre amb el nom de Pate, amb una descripció idèntica. Per qui treballa aquest Hombre sin Rostro? No ho sé, però està amb Marwyn, l'archimaestre expert en màgia i ocultisme. Marwyn va en busca de Daenerys, per aconsellar-la bé. Alguns diuen per dominar els dragons, però jo crec que per prevenir-la dels maestres de Poniente, ja que aquests són enemics de la màgia, i per tant dels dragons. Marwyn li diu a Sam que la seua vida pot córrer perill a Antigua, ja que com ell, creu en los Otros i per tant amb la màgia. Sumem-li les últimes paraules del maestre Aemon, dient-li que si hagués pogut, hauria anat a ajudar a Daenerys, sobretot per aquesta raó, Marwyn l'adverteix de no dir-ho a ningú de la Ciudadela, a risc de morir.

D'altra banda, tenim a Euron Greyjoy, pirata que ha anat des d'Asshai fins Valyria, un tio que està bastant boig, s'autoproclama que ell és la Tormenta, i no la Mar, com correspondria al Dios Ahogado, que per tradició és el culte a las Islas del Hierro. Euron sap moltes coses, coses que el lector les desconeix, però que insinua. Una d'elles és que beu Color-del-ocaso, una beguda que prenen los brujos de la Casa de los Eternos, una altra que se li atribueix és de contractar un Hombre sin Rostro. Vaig a explicar aquesta última, a Tormenta de Espadas hi ha un capítol que Arya està en un bosc d'arcianos talats, amb una dona molt vella i petita que és vident. Aquesta diu molts fets que estan a punt de passar, entre ells la famosa Boda Roja, un altre tracta sobre la propia mort de Balon, que no és altra cosa que un assassinat, si bé recordo algú el va espentejar d'un dels ponts de Pyke, va ser la Tormenta qui el va matar, però no directament, va ser un Hombre sin Rostro. Euron li diu a Victarion que va posseir ous de dragó però que els va tirar al mar en "uno de mis dias negros". Sabem que els ous són molt cars, va pagar un Hombre sin Rostro amb un o més ous de dragó? Jo penso que sí, és surrealista pensar que fos una coincidència que just morir Balon, tornés Euron de l'exili per reclamar el tron.

Què té a veure Jaqen H'ghar i Euron? No, no penso que fos el propi Jaqen H'ghar el assassí de Balon. Penso que els dos tenen com a objectiu final la Ciudadela, Euron creu en la màgia, i sap que els maestres són un impediment d'ella. Vol la destrucció de l'ordre i no una conquesta i saqueig típics dels seus predecessors com a tal, que no estaria de més. Realment se vol seure al Trono de Hierro? Ell és la tormenta i per tant blasfema contra tots los Hijos del Hierro, ja que el Dios Tormenta és l'Enemic del Dios Ahogado. En quines finalitats voldrà utilitzar la màgia? Jaqen H'ghar, sense saber per qui treballa, pot accedir a TOTA la Ciudadela gràcies a la clau mestra de Pate. Estic segur que Jaqen treballa per algú altre, però l'objectiu és semblant, la destrucció d'Antigua.

Imagineu-vos un final de la saga amb Desembarco del Rey i Antigua completament arrasades, una pel fuego valyrio i l'altra per una explosió "màgica". Pot semblar un disbarat de teoria però algo gros està passant a Antigua. Traieu les vostres pròpies conclusions ^^
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Charli » 07 jul. 2014, 17:26

Uffff ets bueno tio...
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Charli » 07 jul. 2014, 17:34

ES cert que els Greijoy estan atacant les illes escudo al Domini, però de moment no s’han arrimat a Antigua per a res.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Zodd » 16 jul. 2014, 14:03

Com que no?

—Hay que evitar a toda costa que los hombres del hierro entren en Antigua. Hace apenas quince días, esos cabrones de mierda capturaron un barco mercante tyroshi en los estrechos. Mataron a la tripulación, se pusieron su ropa y usaron los tintes que llevaban para teñirse la barba de medio centenar de colores. Tenían intención de prender fuego al puerto en cuanto entraran y abrir una puerta desde dentro mientras combatíamos el fuego. Les habría salido bien, pero se tropezaron con la Dama de la Torre, y la esposa de su jefe de remeros es tyroshi. Cuando vio tantas barbas moradas y verdes los saludó en la lengua de Tyrosh, y ninguno supo responder.”
Sam estaba escandalizado.
—¡No es posible que pretendan saquear Antigua!


Per cert la font d'on he tret esta predicció:
http://lossietereinos.com/foro/danza-de ... mega-largo)/

A ver què et sembla!!!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Zodd » 16 jul. 2014, 14:11

Quan pugue poso més teories, entre elles la Hielo vertadera, los tres cuernos, espíritus vengativos de Invernalia, entre d'altres anades de bolaaaaa :lol:
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: [Spoilers] Teories de Juego de Tronos

EntradaAutor: Charli » 17 jul. 2014, 21:02

wo pos no recordava quest fragment, vale va, els krakens van a per antigua... :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Següent

Torna a: Llibres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants