MAD MAX, la pel·lícula calentapolles

Per parlar de sèries i films

MAD MAX, la pel·lícula calentapolles

EntradaAutor: Scorpionking » 21 maig 2015, 11:46

Ahir vaig anar a veure Mad Max, i el resum seria que va de Max a Menox.
La pel·lícula em va agradar, comença molt bé, és trepidant, divertida i té moments que et deixa extasiat.
El problema radica en què la primera hora i mitja et calenta, creus que vas a tenir un dels pocs orgasmes cinematogràfics de l'any, i després resulta que se li acaben les bones idees a falta de mitja hora del final.
Resultat, mal d'ous i cap a casa.
I jo em pregunto, els tios que fan pel·lícules no les miren després de fer-les? No se'n donen compte de què repeteixen allò que els ha funcionat bé al començament, però ara sense la mística de la sorpresa? No veuen que corren el risc de cansar al espectador fent el mateix una altra vegada? Com pot ser que amb un desenvolupament tant potent i innovador fallin a la última mitja hora? Potser va morir de manera repentina lo tio que tenia les bones idees?
En fin, aneu al cine, vos ho passareu bé, però no espereu una gran peli sino una calentapolles. Llàstima, esta vegada ha anat de poc...
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: MAD MAX, la pel·lícula calentapolles

EntradaAutor: Kokuoh » 21 maig 2015, 20:03

Bones, Òscar!!

No estic gens d'acord en tu. A mi em sembla una obra mestra tota ella. Així de simple. Vaig estar temptat d'aixecar-me a aplaudir un munt de vegades durant TOTA la peli, i això mai m'havia passat, trobo.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: MAD MAX, la pel·lícula calentapolles

EntradaAutor: Scorpionking » 23 maig 2015, 13:41

Hi men,

Respecto 100% la teva opinió (faltaria més). A més a més l'agraeixo.
Jo també vaig xalar molt mirant-la, però el que vull fer notar és que a partir (tranquils que no vaig a spoilejar) que surten les velles en moto, la peli deixa de sorprendre i repeteix allò que l'ha fet entretinguda al començament.
Deixant de banda l'argument, o la resolució final. El que penso és que la recta final de la peli decau en relació a la resta, i això em va doldre perquè fins llavors tot tenia pinta de peli èpica.
No obstant, és la meva opinió claro. A vore que diu la resta de la penya que l'haigue vist.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01


Torna a: Sèries & Films

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants