Molt bones

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Molt bones

EntradaAutor: Eddybert » 18 març 2017, 19:36

Hola companys.
Hem dic Eduardo i tot i que sóc rapitenc actualment visc a Alcanar i treballo a Tortosa. Fa temps que se de l'existencia de la vostra associació ja que sóc molt aficionat a tot tipus de jocs de taula,rol, minis i cartes. Tinc ganes de conèixer gent en qui compartir esta afició i m'agradaria passar algun dia pel local a presentarme i vore com funcioneu. Tinc molts de jocs entre els que destaquen una bona col.lecció d' Star wars minis, bastant de Magic i el Marvel dice masters pel q fa a coleccionables. També tinc warhammer 40k pero molt abandonat. D Eurogames tinc el Ciudadelas, el Galactica,Saboteu i el Zombies amb mogollon dexpansions . Pel q fa a jocs de rol tinc el vampiro edad oscura, cyberpunk i Star wars D6. He vist q dema jugueu un modul de SWD6 i potser hem puc escapar a vorevos. No se si me presento si i soc a temps dafegir-me o si ja ho teniu tancat. De totes maneres si no es possible igualment potser us passo a coneixervos sigui dema o un altre dia. Salut!!
Eddybert

Entrades: 2
Membre des de: 18 març 2017, 19:18

Re: Molt bones

EntradaAutor: Kokuoh » 18 març 2017, 21:23

BOnes!!

Respecte a la partida de Star Wars no et puc dir res, ja que jo no en sóc responsable ni hi participo, però pel que fa a vindre al local a conèixer a la gent i veure què fem, quan vulguis, tu simplement avisa.

Ens parlem!!
Kokuoh

Entrades: 954
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

EntradaAutor: Kosé » 18 març 2017, 21:45

Hola Eduardo, vine demà i ens coneixem. Sóc el director de la partida de swd6 i alguna fitxa podem trobar
...another day, another vendetta...
Kosé

Entrades: 186
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

EntradaAutor: Eddybert » 19 març 2017, 14:25

Hey Kosé gràcies per loferta pero per desgràcia avui se mha complicat lo dia. A vore si pal pròxim event. Salut!!
Eddybert

Entrades: 2
Membre des de: 18 març 2017, 19:18

Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant