Presentació

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Presentació

EntradaAutor: Kalesin » 30 jul. 2014, 21:21

Hola. Ja fa temps que us segueixo pel Facebook i vaig seguint els post del fórum.

Hem dic Kalesin (no es el meu nom verdader, es clar ;) ) i soc d'Amposta.

Ja fa temps vaig estar un parell o tres d'anys jugant a rol a la meva localitat, com a jugador de Dungeons&Dragons i despres dirigint Kult i Vampiro: La Mascarada.

Amb el temps ens vam disgregar, pero les ganes de fer alguna partida sempre hi son.

Us vaig descobrir per casualitat, pero com que sempre falta temps, encara no he pogut pasar per vostre local.

Buscava principalment grup de jugadors, ja que fa poc temps va caure a les meves mans "El Anillo Unico", me'l vaig comprar mes que res per que hem va agradar la temàtica i les ilustracions, pero tinc ganes d'estrenarlo com a Master.

Imatge

Adjunto link de descripció del joc: http://elotroviento.blogspot.com.es/2011/12/resena-de-el-anillo-unico-aventuras-al.html

Salutacions,

Kalesin
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: Presentació

EntradaAutor: Kokuoh » 30 jul. 2014, 23:38

Hola!!

Benvingut al fòrum. Quan vulguis pots passar pel nostre local a conèixe'ns. Principalment hi trobaràs gent els dissabtes la tarda. En quant al joc de El Anillo Único, en conec a més d'un que li encantarà la idea de jugar-hi ;)
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Presentació

EntradaAutor: Robert » 31 jul. 2014, 11:56

Benvingut! Pel club hi ha bastants roleros, ja ho veuràs!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Presentació

EntradaAutor: Kalesin » 31 jul. 2014, 13:23

Moltes gràcies per la benvinguda.

Si tinc temps aquest dissabte intento passar pel vostre local (es la Biblioteca de Roquetes, primera planta?)
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: Presentació

EntradaAutor: Robert » 31 jul. 2014, 14:24

Exacte, a tot cas et passo per privat el meu telèfon per si tens algun problema. Cap a les 17 estarem per allí.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Presentació

EntradaAutor: Kalesin » 03 ago. 2014, 14:39

Moltes gràcies a tots per la benvinguda del dissabte i per la bona estona que vaig pasar jugant a "Espartacus".

En breu obriré fil per a buscar jugadors per a "El Anillo Único" (estic esperant que m'arribe material adicional per a fer una bona campaña)

Encara que no sempre disposo de tot el temps que voldría, intentaré passar un o dos cops al mes pel local.

Salutacions,
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: Presentació

EntradaAutor: Ennekes » 03 ago. 2014, 17:53

Un plaer coneixer-te en persona. Segur que trobaras jugadors si obres una partida. Tot i que el dia fort és dissabte tarda, la resta de setmana també hi pots trobar gent per allí fent alguna partida, però val la pena preguntar-ho pel foro o per privat per assegurar-te que hi siguem.
Fins aviat!
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Presentació

EntradaAutor: Roman » 15 ago. 2014, 14:40

Kalesin ha escrit:Hola. Ja fa temps que us segueixo pel Facebook i vaig seguint els post del fórum.

Hem dic Kalesin (no es el meu nom verdader, es clar ;) ) i soc d'Amposta.

Ja fa temps vaig estar un parell o tres d'anys jugant a rol a la meva localitat, com a jugador de Dungeons&Dragons i despres dirigint Kult i Vampiro: La Mascarada.

Amb el temps ens vam disgregar, pero les ganes de fer alguna partida sempre hi son.

Us vaig descobrir per casualitat, pero com que sempre falta temps, encara no he pogut pasar per vostre local.

Buscava principalment grup de jugadors, ja que fa poc temps va caure a les meves mans "El Anillo Unico", me'l vaig comprar mes que res per que hem va agradar la temàtica i les ilustracions, pero tinc ganes d'estrenarlo com a Master.

Imatge

Adjunto link de descripció del joc: http://elotroviento.blogspot.com.es/2011/12/resena-de-el-anillo-unico-aventuras-al.html

Salutacions,

Kalesin


A mi em tira molt "El anillo único", és un joc que he llegit i que estic a punt de dirigir, així que si algun dia vols fer de màster o de jugador ja ho saps.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Presentació

EntradaAutor: Zodd » 15 ago. 2014, 19:48

Hola!

Abans de res benvingut al fòrum!

Jo també me vaig comprar el Anillo Único, encara que de moment m'agradaria jugar-lo com a jugador i ja més endavant com a màster.

Així que, si hi ha espai, m'apunto!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Presentació

EntradaAutor: Kalesin » 16 ago. 2014, 10:08

Roman ha escrit:
A mi em tira molt "El anillo único", és un joc que he llegit i que estic a punt de dirigir, així que si algun dia vols fer de màster o de jugador ja ho saps.


Perfecte, també m'agradaría jugar, aixi podrem alternar sessions, com a master i jugador.



Zodd ha escrit:Hola!

Abans de res benvingut al fòrum!

Jo també me vaig comprar el Anillo Único, encara que de moment m'agradaria jugar-lo com a jugador i ja més endavant com a màster.

Així que, si hi ha espai, m'apunto!


Un més, jejeje, a veure si prompote m'arriben els suplements (s'esta atrassant el que vaig demanar) i en breu podem montar alguna partida.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants