Hola sóc Zodd (David)

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Hola sóc Zodd (David)

EntradaAutor: Zodd » 16 gen. 2014, 23:01

Hola companys!

Sóc David i per fi m'he registrat al fòrum, abans de res gràcies per acceptar-me com a membre del Gremi, segur que ens ho passarem molt bé!

Sóc aficionat a les cartes Magic, porto més de 10 anys jugant, bueno jugant sempre que he trobat jugadors :lol: però sempre he estat mirant baralles, mws, les cartes de les noves edicions, etc. Sé que hi han membres que també els hi agrada, quan vulgueu fem unes partides! Qui vulgui aprendre a jugar servidor s'ofereix de bona gana!

D'altra banda m'agradaria jugar a rol però mai he fet una partida :oops: Tinc el llibre de "El Señor de los Anillos El Juego de rol de la Tierra Media" que és bastant antic i recentment em vaig comprar el nou, "Aventuras al borde del Yermo". Me sé la teoria però me falla la pràctica, espero aprendre molt dels jugadors de rol del Gremi! Ja m'heu comentat esta tarda que rolegeu Juego de Tronos, quan comenceu una nova partida aviseu-me, sóc molt fan de l'obra de George R.R. Martin!

També m'interessaria jugar a Warhammer, però més a llarg plaç, ja que darrera de cada partida hi ha molta feina :) m'agradaria saber una mica les seues regles i a partir d'aquí ja em faria el meu exèrcit (orcs i goblins), ja miraré alguna partida.

Per acabar, si hi han aficionats de Pokémon al Gremi aquí ne teniu un altre, més endavant, si ne som uns quants inclús es podria montar un torneig doble o clàssic, ja ne parlarem!

Un cop més gràcies i aquí em teniu.
Zodd l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 gen. 2014, 15:50, en total s’ha editat 1 vegada.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Hola sóc Zodd (David)

EntradaAutor: Ennekes » 16 gen. 2014, 23:05

Hola David!
Benvingut al Gremi. Segur que de jugadors no te'n faran falta!!!!
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Hola sóc Zodd (David)

EntradaAutor: Kokuoh » 17 gen. 2014, 09:00

Hei!! Benvingut!

Pel que fa a Warhammer 40k, hauria de parlar amb els warhammeros del Gremi, però tinc plans malèfics per a montar partides d'iniciació (quan tinguem el local). Principalment perquè jo també vull aprendre a jugar-hi (per pura diversió, però, doncs és un joc una mica massa car per al meu gust i no m'hi veig jugant veritablement en serio). Per cert, si t'interessen les minis també montarem partides a Infinity, que crec que t'agradarà.

I pel que fa al Magic, tingues per segur que hi trobaràs gent (entre ells jo, tot i que quan vaig al Gremi em dedico més a altres coses). Ah! I et recordo que el diumenge 2 de febrer tenim la presentació de la nova ampliació de Magic: Born of the Gods. Aquí hi ha un enllaç a l'event del Facebook:

https://www.facebook.com/events/5592047 ... er_invited

Salutacions!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Hola sóc Zodd (David)

EntradaAutor: Zodd » 17 gen. 2014, 16:02

Ja estic apuntat per al esdeveniment Kokuoh, espero el dia en ganes :)

Amb el tema de Warhammer, al Gremi hi ha jugadors del WH i del WH40k? Havia pensat que per començar, primer hauria de provar el normal, les dos ambientacions m'agraden però en aquest camp vaig bastant perdut. Una cosa més, i disculpa la meua ignorància, minis què significa? Joc de figures en miniatura? Com l'esmentat Infinity o el WH?

Un Salut!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Hola sóc Zodd (David)

EntradaAutor: Kokuoh » 19 gen. 2014, 21:00

Bones!

Minis, vol dir miniatures, simplement ;)

Pel que fa a Warhammer i W40k, jo no els he jugat mai, però tinc entès que tenen certes diferències, com per exemple que al Warhammer Fantasy (el normal que deies) es fan servir una important quantitat de miniatures més que a la versió futurista. En quant a regles no sé quines diferències hi ha.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Hola sóc Zodd (David)

EntradaAutor: Zodd » 20 gen. 2014, 02:22

Gràcies per aclarir-m'ho Kokuoh!

Segurament em decantaré pel 40k si no n'hi han tantes ;)
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants