Bones! M'agradaria introduir-me en els jocs de rol.

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Re: Bones! M'agradaria introduir-me en els jocs de rol.

EntradaAutor: Kokuoh » 25 feb. 2018, 15:38

Jo he estat mirant la possibilitat de muntar-te una partida d'una tarda a alguna cosa, però entre els horaris horribles que tinc a la feina, que estic jugant dos campanyes simultàniament i que només puc quedar entre setmana... ho tinc fotut xD

De totes maneres, si pots quedar entre setmana, dis-m'ho i et passaré el telèfon per privat. Algo intentaria fer.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Bones! M'agradaria introduir-me en els jocs de rol.

EntradaAutor: Deparki » 26 feb. 2018, 20:25

Kokuoh ha escrit:Jo he estat mirant la possibilitat de muntar-te una partida d'una tarda a alguna cosa, però entre els horaris horribles que tinc a la feina, que estic jugant dos campanyes simultàniament i que només puc quedar entre setmana... ho tinc fotut xD

De totes maneres, si pots quedar entre setmana, dis-m'ho i et passaré el telèfon per privat. Algo intentaria fer.


Sí que podria quedar entre setmana.
Et dono el meu número, o si qualsevol de aquí del gremi vol parlar per quedar i que hem pugui iniciar :)
618242921.
Deparki
 
Entrades: 5
Membre des de: 21 feb. 2018, 00:13

Re: Bones! M'agradaria introduir-me en els jocs de rol.

EntradaAutor: Kaissen » 26 feb. 2018, 21:38

Deparki ha escrit:
Kokuoh ha escrit:Jo he estat mirant la possibilitat de muntar-te una partida d'una tarda a alguna cosa, però entre els horaris horribles que tinc a la feina, que estic jugant dos campanyes simultàniament i que només puc quedar entre setmana... ho tinc fotut xD

De totes maneres, si pots quedar entre setmana, dis-m'ho i et passaré el telèfon per privat. Algo intentaria fer.


Sí que podria quedar entre setmana.
Et dono el meu número, o si qualsevol de aquí del gremi vol parlar per quedar i que hem pugui iniciar :)
618242921.



Bones Rubén! Em sembla que vas dir de provar el joc de rol de La Llamada de Cthulhu, t'ho dic perquè comencem este divendres. Si volguéssis jugar et puc afegir que encara hi series a temps ;)
Kevin.
Kaissen
 
Entrades: 88
Membre des de: 29 set. 2017, 11:19

Anterior

Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants