Em presento

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Em presento

EntradaAutor: Silverman » 26 ago. 2020, 17:07

Hola a tota la lúdica concurrència.

Fa més de 40 anys que comencí amb els jocs de taula; primer amb els wargames de la NAC, desprès amb alguns d'AH, VG, vaig estar 10 anys jugant amb el PC i finalment al 2007 descobrí els eurogames/ameris i fins avui. Fui membre del Club Rvbicon entre el 2010 i el 2016, participant a la organització de nombrosses jornades a la vila d'Hospitalet, Barcelona, incloent-hi el Museu d'Història de L'Hospitalet de Llobregat.Vam fer de monitors de jocs (euros fàcils, mini-jocs i algun wargame faciló) a diversos col·legis públics d'Hospitalet i de Barcelona.

M'encanta la Història, em vaig treure la carrera a la UB entre el 2013-2018. Actualment tendeixo cap els euros i temàtics històrics de dificultat mitja-fàcil, wargames fàcils (cartró o fusta) i inclòs mini-jocs. Ja no jugo a res que superi "una sentada" (5 hores). Manies de vell suposo. :D

A veure si activem aquest fòrum i de pas engrandim nostra bonica llengua i sa cultura.

SALUTEM
Silverman
 
Entrades: 2
Membre des de: 24 ago. 2020, 21:42

Re: Em presento

EntradaAutor: Kokuoh » 05 oct. 2020, 08:58

Hola!

Benvingut al fòrum. Com pots comprovar està força "tranquil" això, per dir-ho d'alguna manera. El Gremi segueix actiu, però amb el confinament i la situació actual del COVID aquest any no s'han fet Jornades Lúdiques de cap mena, i el nostre local de joc tampoc està molt concurrit.

Tot i així, seguim actius a xarxes i la gent del Gremi va quedant pel seu conte amb els seus grupets de joc afins. A vore com evoluciona tot això i si podem tornar a la normalitat durant l'any que ve (tot i que suposo que va per a llarg).

T'animo a buscar-nos a Facebook, Instagram i, sobretot, Twitter, on solem compartir info, comentar coses, fer enquestes, etc.

Gràcies per passar-te per aquí!!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants