Em presento!

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Em presento!

EntradaAutor: Kokuoh » 05 oct. 2013, 15:43

Bones!!

Seguint amb les presentacions "més formals" i detallades, sóc Dani i busco mujer joven para amistad y lo que surja... uy, això va a un altre apartat.

Sóc un jugador tot-terreny. Que m'agrada jugar a pràcticament tot, vaja.

Aficionat al Magic i a fer baralles extranyes i odioses, més pensades en minar la paciència i la moral dels meus oponents que en guanyar partides (true story). En quant a la resta de jocs de cartes i jocs de taula, em tiren molt Arkham Horror, Descent i El Señor de los Anillos LCG.

Com a jugador de rol estic especialitzat en clergues codiciosos i de dubtosa moral però convincents excuses. M'encanten a priori totes les temàtiques, llevat la contemporània (ja sigue realista o no, a excepció del Kult). Per altra banda, també sóc director de joc de Pathfinder i Dragon Age, i en un futur encara una mica llunyà vull ser-ho també de CthulhuTech, manual que tinc des de fa temps i temàtica que m'encanta.

Últimament, a més, he tornat a interessar-me per les miniatures i estic preparant un exèrcit de Infinity (Yu Jing) i una esquadra de X-Wing (imperials).

En quant a jocs on-line, sóc jugador de Guild Wars 2 i porto un lladre amb pistoles i verins.

Per últim, hi ha un bon grapat de jocs que tinc ganes de provar o de jugar-hi més a fons (a part de les miniatures que comentava abans): Doom, Starcraft, Gears of War, Arcana, Netrunner, Zombicide, Mansiones de la Locura... sí, ho sé, molt de joc i molt poc temps per a dedicar-hi. Aisss... és la maledicció temuda per tot jugador: massa jocs per a una vida tan curta!! :roll:
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Em presento!

EntradaAutor: Charli » 05 oct. 2013, 16:34

me emocionat...
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Em presento!

EntradaAutor: Kokuoh » 05 oct. 2013, 18:14

Charli ha escrit:me emocionat...


I això que no he adjuntat una foto meua tocant-me els mugrons.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Em presento!

EntradaAutor: Charli » 06 oct. 2013, 22:34

ja no estic emocionat :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Em presento!

EntradaAutor: Josephurtado » 09 oct. 2013, 09:05

Jo esperava un video montatje de Dani :( :cry:
Josephurtado
 
Entrades: 18
Membre des de: 18 set. 2013, 02:58


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants