Sergi

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Sergi

EntradaAutor: joshuadresden » 22 nov. 2013, 20:22

Hola a tothom!

Sóc Sergi i ahir dijous vaig tenir ocasió de jugar la meva primera partida al Gremi. Fa uns 20 anys que jugo a rol i al llarg del temps he anat jugant als següents jocs: D&D bàsic, Advanced D&D, Rolemaster, Kult, Far West, Cyberpunk, El Senyor dels Anells, Warhammer Fantasy i algun que altre que em dec deixar o hi vaig jugar massa poc com per nombrar-lo... Pel que fa a fer de master, vaig fer poquet, però essencialment a AD&D (Dragonlance), Rolemaster i Gurps.

Pel que fa a jocs de cartes, no els tinc molt per mà. A l'institut sí que vaig jugar bastant i tenia baralles de Magic, Jyhad i d'El Senyor dels Anells. Actualment només jugo a "El Señor de los Anillos: El juego de Cartas" i molt tant en tant.

En quant als jocs de taula, em fan molta gràcia però no en tinc cap... normalment m'he beneficiat de l'afany col·leccionista de Dani per jugar al Descent i a l'Arkham Horror, però no nego que és un tipus de joc que en l'actualitat m'atreu bastant.

Una de les coses que sí que m'agrada molt és llegir-me tot el que surti de fantasia i alguna coseta de ciència ficció. Entre els meus escriptors preferits hi tinc a Brandon Sanderson, Robert Jordan, Patrick Rothfuss, Joe Abercrombie, Andrzej Sapkowski, Peter V. Brett, Tad Williams, Brent Weeks, George R.R. Martin, Orson Scott Card... Bé, especialment els quatre primers.

No res, suposo que això és tot... Gràcies a tots per la bona acollida del dijous i ens veiem demà dissabte!!!
“The best lies about me are the ones I told.”
― Patrick Rothfuss, The Name of the Wind
Avatar de l’usuari
joshuadresden
 
Entrades: 11
Membre des de: 22 nov. 2013, 19:42

Re: Sergi

EntradaAutor: Kokuoh » 22 nov. 2013, 22:56

Maldito!! Compra't l'Arkham i deixa de gorrejar-me'l! xD

Benvingut al gremi!

Per cert, fa poc vaig estrenar una expansió del Arkham precisament. Molt guapa.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Sergi

EntradaAutor: Ennekes » 23 nov. 2013, 00:53

Benvingut Sergi, i si et fan gracia els jocs de taula, trànquil, que en podras probar uns quants amb nosaltres. Si tens interes per algun en concret només cal que ho digues i si el tenim el portem.
Fins aviat i ens veiem dissabte!!
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Sergi

EntradaAutor: Charli » 23 nov. 2013, 11:18

Benvingut Sergi, esperem que t’animes a dirigir algun dia, i per jugar tranquil que en comencem a ser bastants. Si tens preferència per jugar o dirigir a algun joc de rol manifestat ara, perquè estem preparant el desembre. :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Sergi

EntradaAutor: joshuadresden » 25 nov. 2013, 23:21

De moment, Charli, no crec que pugui fer de master a cap joc per desembre. Estic meditant si treure-li la pols al Gurps o, per contra, si comprar-me algo nou i començar de zero...

Pel que fa a preferències... lo que surja. Este dijous no podré venir a continuar la partida de Dark Heresy, però dissabte crec que sí que vindré.
“The best lies about me are the ones I told.”
― Patrick Rothfuss, The Name of the Wind
Avatar de l’usuari
joshuadresden
 
Entrades: 11
Membre des de: 22 nov. 2013, 19:42


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants