Pròxima expedició

On podeu trobar els altres i parlar amb els altres membres de la Fortalesa. També pots trobar el mapa

Pròxima expedició

EntradaAutor: Zodd » 19 maig 2016, 12:50

On anem companys?

Després de la Torre Solar ens han sortit dos possibles objectius a seguir:

1. Seguir la pista del líder Goblin.
2. Els temples Tolbot.


Crec que no hauriem de deixar les coses a mitges, a Vidocq no li faria massa gràcia, anem a buscar al líder hobgoblin?

També podem anar en direcció oposada i a veure què ens trobem.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Kokuoh » 19 maig 2016, 15:14

Brom: Jo vull anar a veure què s'hi amaga als temples d'aquest deu Tablot o com es faci dir.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Robert » 19 maig 2016, 16:07

Kokuoh ha escrit:Brom: Jo vull anar a veure què s'hi amaga als temples d'aquest deu Tablot o com es faci dir.

Vos recordo qeu Tolbot és el deu del sol, de l'alba, del cultiu.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Charli » 19 maig 2016, 17:08

El deu Tolbot, ja te els seus seguidors per a protegir i arreglar els seus temples, jo vull perseguí al hobgoblin i el wargo... si trobem pistes sobre els temples de Tolbot, podem desviar-nos.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Pep Blasco » 19 maig 2016, 23:32

Charli ha escrit:El deu Tolbot, ja te els seus seguidors per a protegir i arreglar els seus temples, jo vull perseguí al hobgoblin i el wargo... si trobem pistes sobre els temples de Tolbot, podem desviar-nos.


Van marxar molt rapid, no els pillarem a peu i havent fet nit a la fortalesa. Mirant el mapa segur que va fugir cap al sud. Nord, est i oeste hi ha aigua, no crec que es molestes en agafar un vaixell per a fugir. Si mirem al sur d'on estavem hi ha l'altra torre. Potser va anar cap allí si tenen un altre niu de trasgos.
Jo miraria allí i potser trobem respostes a les dos qüestions.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Kokuoh » 20 maig 2016, 19:08

Precisament, el temple d'un deu dedicat a la llum i les collites en una terra abandonada per la civilització, ves a saber la guarida de quina mena de grup o de monstre haurà acbat sent.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Zodd » 23 maig 2016, 00:12

Crec que lo més convenient per a la companyia és seguir la pista del líder goblin. Ara per ara és l'única amenaça real que coneixem. A part tinc que netejar els Aiguamolls Negres d'estos infrasers que em van ferir a mi i al meu orgull en l'última expedició. Com a tiefling que sóc els temples dedicats al sol no em desperten cap passió, però m'agradaria comprendre el perquè estan allí i si té alguna relació en lo què ha passat els darrers 100 anys. Així que preguntaré a la fortalesa què significa l'amulet Tolbot que vam trobar i podriem investigar més temples si ne trobem pel camí, no perdria més temps seguint esta pista.


Tenint com a punt de partida el temple en ruïnes, podem seguir direcció SUD, entre la zona boscosa i la vora del mar. Eventualment trobarem algun campament d'estos infrasers, els podem fer cantar abans de matar-los i així fins que el trobem.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Pep Blasco » 23 maig 2016, 09:31

Em sembla be
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Andreu » 23 maig 2016, 22:57

A mi també em sembla una bona zona per explorar.
Andreu
 
Entrades: 36
Membre des de: 09 abr. 2014, 16:08

Re: Pròxima expedició

EntradaAutor: Charli » 24 maig 2016, 12:13

hem sembla be
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Següent

Torna a: La taverna d'Arenisca

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants