El drac Blau (estratègia de caça)

On podeu trobar els altres i parlar amb els altres membres de la Fortalesa. També pots trobar el mapa

El drac Blau (estratègia de caça)

EntradaAutor: Roman » 10 jul. 2016, 18:35

Salutacions companys. L'altre dia ens vam topar amb un Drac Blau del tamany d'un poni però molt més ferotge, evidentment. Al sur del riu on hi ha el far que vam explorar es troba aquesta horrible criatura que pel que intuïm se nodreix de colons arribats de la fortalesa per cultivar i també d'animalons.

El cas és que ens va "pescar" i això que Vidocq feia vigilància. Quasi se'l cruspeix. També va deixar fet pols a Brom. Vereth i jo vam marxar corrent. No vam ser el valerosos que s'espera de nosaltres però allò semblava insalvable. Vidocq va quedar socarrimat. Això sí, mentre marxàvem vam veure com Brom li pegava una destralada que li va fer molt de mal. Al volar es difícil impactar-la cos a cos.

Escric això per establir una estratègia de caça conjunta, barallant diferents propostes dels membres de la Fortalesa. De moment sabem que és sigil·lós (sembla que ho és molt), el seu alè fa una malesa, però és dèbil davant un atac tallant (també perforant?). Abans que creixi més l'hem d'anar a caçar.

1) De moment s'ha proposat agafar un corder (o uns quants) i fer-lo servir d'esquer.
2) Tenir a mà armes tipus ballesta i destrals llancívoles. També es podria plantejar comptar amb una llança lligada a una corda per poder estirar-la (tipus arpó).

Això només són les primeres propostes. Ja dieu. En breu escrivim la crònica del darrer dia.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: El drac Blau (estratègia de caça)

EntradaAutor: Zodd » 10 jul. 2016, 22:58

Destralades, espasades i saetes enclavant-se. Vaig estar a punt de morir per aquesta bèstia, però vaig sobreviure. No li donaré una segona oportunitat, tornaré preparat de cos i ment per a enfrontar-lo. El drac pot suposar una amenaça per a les terres de la Fortalesa i per tant ha de morir.

Prepararem una trampa, usem una cabra o un ovella com a esquer, cordes i xarxes per a atrapar-lo i un cop indefens el matem. Sense pietat. Convenient que tots agafem armes a distància, per si s'escapa de la trampa.
Si el drac és lo suficient intel·ligent com per a detectar que és una trampa, em posaré com a esquer i un cop salti a per mi ataquem tots. Sóc a l'únic al qui ha tastat. Crec que us he posat a massa perills i us ho vull compensar d'alguna manera.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: El drac Blau (estratègia de caça)

EntradaAutor: Kokuoh » 11 jul. 2016, 13:30

Brom comenta mig emprenyat:

"El primer cop em va agafar per sorpresa i vaig ser molt lent de reacció. No m'esperava que ens fregiria a base de rajos, i molt menys que no tindria el valor de baixar. Però ja ha provat una de les meves destrals un cop i bé que la va notar... I això que era de les petites!! Quan li posi LA destral a sobre... Tot el que necessitem és que toqui de peus a terra i se li acabarà la tonteria.

Voto per utilitzar xarxes d'alguna mena per a fer-lo baixar. Podríem intentar clavar-li llances lligades amb cordes i estirar-lo entre tots, però no tardaria en fregir-nos mentre l'intentem baixar. Ha de ser alguna cosa més ràpida i que el desconcerti més. Crec que el més important és que aquest cop el sorprés sigui ell i que li poguem fer un atac massiu i coordinat.

La idea de Vidocq de fer d'esquer no em desagrada, però preferiria ser jo qui corri el risc aquest cop. Crec que tinc els sentits més aguts i li serà més difícil agafar-me per sorpresa.

De fet, m'acaba de vindre una idea al cap i se me n'estan dibuixant unes altres a mesura que vaig parlant...

Se suposa que ha de venir per l'aire, no? Busquem una zona amb un clar rodejat per arbres, encara que sigui poc frondós és igual (ja sabem que per allí no hi ha molta cosa). Utilitzarem fil de pescador per crear una senzilla telaranya, creuant-los d'una punta a l'altra entre els arbres, a força altura. I lligarem a uns costats dels fils algunes clòxines o peces de metall per a què facin soroll si alguna cosa toca els fils (dic al costat, perquè si ho posem pel centre dels fils es veurà; a més la xarxa no ha de ser molt tupida, ja que sinó també es veurà). No hi ha pràcticament cap animal per la zona de caça del drac, així que no ens hauria de preocupar que ens sabotegi la trampa cap ocell o cap esquirol, per exemple. Quan ataqui el drac, segurament serà ràpid i tot i l'avís del soroll haurem de ser àgils de reflexes. Com que imagino que atacarà per darrera, estaré pendent per ensartar-li una llança. Sí! Aquesta és l'altra part del pla! Hem d'aconseguir una llança ben forta per a intentar ensartar-li aprofitant el pes del seu cos i la força de la seva embestida.

Què me'n dieu? Potser és arriscat, però vosaltres estareu amagats a la vora per a saltar-li a sobre o assaetejar-lo, el que més convingui."
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: El drac Blau (estratègia de caça)

EntradaAutor: Charli » 11 jul. 2016, 19:43

Caçar dracs... la supèrbia us ha envaït, a dures penes vàreu escapar de cracs gegants... us acompanyaré, però no tinc gens de fer amb el triomf, d’aquest grup sobre un drac.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: El drac Blau (estratègia de caça)

EntradaAutor: Zodd » 05 ago. 2016, 23:00

El drac se'ns ha escapat un altre cop. Atribueixo el fracàs i la responsabilitat sobre els meus hombros. No vaig estar a l'altura del moment, tant Illiam com Brom van fer una recerca excel·lent per trobar el drac, anàvem els cinc de la companyia en formació de punta de fletxa (o "cunya") per no ser sorpresos i actuar en prestesa. El drac va agafar la iniciativa, però no ens va sorprendre, estàvem preparats per a l'enfrontament, havíem gastat tots els nostres estalvis per preparar-nos, amb xarxes, arpons, garfis i armes. L'únic factor que no teníem en compte va ser l'aparició de kóbols. Però aquest éssers són els que menys em preocupen, entre la pantera de l'elf i la màgia de Vereth els van controlar en tot moment.

El drac va començar a aixecar pols del sòl i crec un tornado elèctric que, amb molta mala sort, atrapar a Illiam. Brom per la seua banda va començar a tirar les trampes al drac per fer-lo baixar i immobilitzar-lo. Ho va aconseguir fins a cert punt. Per la meua part li vaig tirar més de tres cops el meu arpó a la bèstia escamada, però cap d'elles vaig encertar. Finalment vaig desistir i vaig intentar tirar la meua xarxa però vaig fracassar estrepitosament. El drac es va poder escapar de la seua presó i va reanudar els atacs a la companyia. En aquells instants temíem per la vida de l'elf, s'havia deixat de moure i el seu cos dansava entorn el tornado. Vam prioritzar la vida dels nostres companys i vam decidir curar-nos de les nostres ferides.

Vam tornar amb les mans buides a la fortalesa, decebuts però amb més ganes de venjança i odi, una força que hem de canalitzar com el ferrer quan forja una espasa. La espasa que tallarà el cap del drac blau.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: La taverna d'Arenisca

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants