(RIP) Vereth - mag

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

(RIP) Vereth - mag

EntradaAutor: Andreu » 12 maig 2016, 15:41

Voleu que us parli de mi?, d'acord, com ja sabeu sóc Vereth o així és com em coneixen els amics, podeu veure que no sóc ni atractiu ni fort, però com qualsevol humà m'he sabut adaptar, de petit em va costar poc aprendre a llegir i des de llavors la lectura sempre m'ha agradat, així es com vaig endinsar-me al món de la màgia, llegint llibres que agafava prestats sense permís i que al final mai recordava de tornar, es cert que això m'ha anat provocant algun petit problema amb la llei, sobretot durant la meva infantesa, la família em va donar per un cas perdut i em va repudiar, i ara que ja he complit els vint hiverns la cosa no ha millorat, exacte, per això estic aquí destinat a la Marca de les Marismes Negres, je je je... en realitat tampoc és tan dolent, és com una segona oportunitat, una redempció, aquí puc començar una nova vida, a La Ciutat Capital no em queda res, tot el que tinc és el que porto posat, aquesta toga color marró cendra (vestidures tipo grecia-roma antigues), aquest barret cònic (sombrero xino de tota la vida), i aquest bastó. I això és tot, si voleu saber més sobre mi, ho haureu de descobrir durant les missions d'exploració, segur que entre tots podrem de desentranyar els misteris d'aquestes terres i així poder convertir-res en un lloc on puguem viure tranquils.
Andreu
 
Entrades: 36
Membre des de: 09 abr. 2014, 16:08

Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants